יום שישי, 7 ביוני 2013

Summer Time!


אני יודעת, המון זמן לא היו עידכונים שוטפים בבלוג.. עומס מטורף בלימודים , תקופת מבחנים וכאלה.
יוני כבר כאן , הקיץ רישמית כאן - אספתי לכן כמה מוצרי קיץ חיוניים - וכרגיל , בלי הרבה דיבורים , בואו נתחיל!

Kamedis - Face Cream

העור שלי בקיץ נוטה להיות מעורב ושומני בעיקר באיזורי ה-T (כמו רובינו ) לכן קרם לחות לעור שמנוני באיזור ה-T הוא האופציה המושלמת עבורי , למה? כי הוא גם נותן לחות , אבל בצורה מאוזנת שלא גורמת לפנים שלי להיות עוד יותר שמנוניות. בקמדיס מציעים קרם לחות העונה בדיוק על המטרות הללו. הקרם מגיע בשפופרת לחיצה , בכמות נאה של 70 מ"ל. הקרם בעל במרקם ג'לי די קליל , בצבע כחול ( כן כן , כחול! ) , הוא נספג מאוד מהר , ומאפשר לי להניח את המייקאפ ישר אחריו מבלי לגרום לי לאבד חלק מהכיסוי בגלל הערבוב שלו על הפנים. לא שמתי לב לשינוי מבחינת עמידות של המייקאפ כשהשתמשתי בקרם כבסיס , אבל אני גם לא מצפה לדבר כזה מקרם לחות. לסיכום - קרם לחות לעור שומני ( בקמדיס שמים דגש על כך שהקרם מיועד לשומניות בעיקר באיזור ה-T ) הוא הפיתרון בשבילי לימים כאלה , למרות שהעור שלי מעורב  , הקלילות שיש בקרמים המיועדים לעור שמן גורמת לי להרגשה נעימה יותר על הפנים בימים מלאי לחות. את הקרם ניתן להשיג בבתי המרקחת תמורת 89 ש"ח לפני הנחות.




Guerlain - Parore Extreme Foundation

נתחיל מהתנצלות על התמונה , הפקק של המייקאפ הזה זה ראי לכל דבר. כל כך בוהק ומייפייף את הבקבוק שגם ככה כל כך זהוב ויוקרתי.. אז לענייננו - המייקאפ של גרלן לא היה חלק מה-Wish List שלי , אבל הגיע אל תוך שידת האיפור שלי אחרי שהדאבל וור האהוב שלי נגמר והוחלף בפורמולה פחות טובה. הרגשתי שזה סימן להתחלה חדשה , ופתחתי את דלת שידתי למייקאפ חדש. על פארור אקסטרים קראתי לא מעט , רוב הביקורות היו מאוד טובות והחלטתי שיש מה לבדוק כאן.
נתחיל מהבעיה הראשונית - הגוון. המבחר גוונים של המייקאפ מאוד מצומצם בגוונים בהירים , ולבהירות מאוד הגוונים שבארץ לא יתאימו. הגוון הכי בהיר בארץ הוא 02 , לכן לפי אתרי השוואות להתאמת מייקאפים ולפי ההיגיון , היה עליי לרכוש את גוון מספר 03 , בפועל הגוון היה קצת כהה לי והועבר לאמא , 02 הגיע לידיי אחרי לא מעט טירטורים.
הדבר הראשון שניתן להבחין בו כשמשתמשים במייקאפ הוא הריח הנחמד (!) שלו , לאחר מכן אי אפשר להתעלם מהמרקם הנוזלי שמזכיר שאם לא ניערת את הבקבוק כמו שצריך - צפי לנוזל מיימי ביותר.
אחרי ששיקשקנו והסנפנו , הגיע שלב המריחה. בשכבה הראשונה מתקבל כיסוי די אטום עם גימור חי, אבל לא מידי. אם תנסו להוסיף שכבה נוספת - תגלו שהכיסוי השתפר - והגימור? זהה! השכבות לא מכבידות על העור , והוא לא ניראה קייקי   בכלל , גם אחרי 3 שכבות. העמידות ללא פריימר נחמדה מאוד והמייקאפ שורד שעות ארוכות במיזוג , ובערך 8 שעות בחוץ ( גם אחרי 8 שעות הוא לא נעלם , אלא בורח ממקומות שמנוניים , בעיקר באיזור ה-T )  , שימו לב שהוא מתחמצן קצת במהלך היום , כלומר משנה קצת את הגוון שלו ומתכהה. מחירו המלא הוא כ-340 שקלים , אני רכשתי במבצע חיסול שלו באפריל תמורת 170 ש"ח.  סה"כ אני חושבת שהמייקאפ מתאים מאוד למי שמחפשת כיסוי גבוה אבל לא מסכתי ( דאבל וור מישהי? ) עם עמידות טובה. המייקאפ לא מתאים בנות בהירות יותר מNC20 במאק , ולדעתי יהיה מושלם לחלוטין במזג אויר קריר יותר. 




Elf - Face Primer

את הפריימר של ELF רכשתי לא מזמן מIHERB , האריזה שלו מאוד קלילה ובשימוש הראשון הוא מאוד מאוד הזכיר לי את הפריימר של פופה . סיליקוני מאוד , משאיר את העור במרקם חלק ונוח לעבודה עם מייקאפ , וכמובן - ממלא נקבוביות. הוא זול מאוד , ועושה עבודה מעולה כפריימר פנים. חייבת לציין שחששתי מחיצ'קון - אבל לשמחתי זה לא קרה. ממליצה בחום!




Seche - Nail Polish

הקיץ פה , וכפות הידיים והרגליים דורשות יחס מתאים. אחרי שגזרנו שייפנו ועמלנו כלכך קשה , הגיע הזמן להתפנק בלק. את מייבש הלק Seche vite כולנו מכירות  , אוהבות ומשבחות. לשמחתי הרבה - המותג החליט שהגיע הזמן לשלב בין המייבש האלוהי , לבסיס המעולה ולהוסיף גוון. מה יצא? 32 גוונים ( החל מניודים בסיסים ועד לאדום שחור וכחול ) של לק עם עמידות טובה וזמן ייבוש מהיר.  Simple Yet Significant , מצטייד בצבע אבן טבעי וניטרלי ( ושם מושלם - פשוט אבל  עם משמעות )  אני חייבת להודות שהמריחה הראשונה הייתה סופר אטומה , וזמן הייבוש היה די מהיר בהשוואה ללקים אחרים ( גם בגלל הפורמולה וגם בגלל הצורך בשכבה אחת ) הבעיה היחידה שלי הייתה שלפעמים נשארים סימני מריחה לא אחידים , דבר שמסתדר מעט אחרי שמשקשקים את הבקבוק ( ושומעים את הגולה החמודה שיש בפנים ) קצת. העמידות על הידיים הייתה 4-5 ימים עם טופ , וברגליים (שהוא מאוד מחמיא להן בגלל הטבעיות )  כמובן הוא עדיין שורד , וכנראה ישרוד נצח. את הלקים ניתן להשיג תמורת 49 שקלים בנייל סטודיו.




Kamedis - Calming Lotion

ואיך אפשר לכתוב את הפוסט הקייצי הזה מבלי להזכיר את החברים המציקים שלנו מידי קיץ , אלא שבאים לבקר ותמיד משאירים נשיקות. אני כמובן מדברת על היתושים והעקיצות הלא חביבות שלהם. חברת קמדיס החליטה לשים קץ לעניין , ומציעה תחליב להרגעת העור המיועד לטיפול בעור אדמומי ומגורה ( שיזוף יתר מישהי? ) ולעקיצות . התחליב נוסה גם אחרי גיחה לים ושריפה קלילה באיזורים שמקדם ההגנה לא שרד בהם , וגם על עקיצות ארורות של יתושים. הוא מאוד מזכיר לי ג'ל אלוורה במרקם שלו , צבעו חום צהבהב שקוף , והוא בהחלט מרגיע את המקומות השרופים , ומקל זמנית על הגירודים של היתושים. אני חושבת שהגודל שלו יהיה מעולה לטיולים ופיקניקים שמחכים לנו הקיץ. מחיר התחליב 59.90 לכמות 50 מ"ל. את התחליב ניתן להשיג בבתי מרקחת והפארמים השונים. 




Laline-  Cream De La Cream 

המוצר האחרון שהייתי חייבת לדבר עליו - הוא קרם גוף במרקם קצפת של ללין. אני מודה אני לא חובבת מוצרי ללין , בעיקר בגלל הניחוחות החזקים והלא נעימים שיש למוצרים שלהם. הפעם הופתעתי ומאוד לטובה. אחותי החליטה להיפטר מכמה תמרוקים ואני קיבלתי לידיי קרם גוף וסבון רחצה במרקם מוזר ביותר - קצפת! הבקבוק מגיע עם ראש לחיץ שמוציא את הקצפת בידיוק כמו קצפת בעוגה משמינה. המרקם קליל ונספג די בקלות , מושלם לימים חמים אחרי מקלחת נעימה.
יש לנער את הקבוק טוב כדי לערבב את הגז או מה שזה לא יהיה שגורם לקצפת לצאת. הסבון מושלם גם הוא , והופך לי כל מקלחת לחוויה מלהיבה , אני מודה , חזרתי להיות בת 6. 



עד כאן הפוסט הקייצי שלי , מקווה שנהנתן :)
ספרו לי - מה הם מוצרי הקיץ האהובים עליכן \ שהתחדשתן בהם לאחרונה?


*מוצרי SECHE וקמדיס התקבלו לסקירה.

7 תגובות:

  1. אז הפריימר של אלף דומה לזה של פופה? אם כן, יכנס לווישליסט שלי.

    ואני התחדשתי לאחרונה בספריי ריענון של reviva labs

    השבמחק
    תשובות
    1. דומה מאוד בפורמולה ובביצועים :)

      תתחדשי!

      מחק
  2. יש לי את קרם הקצפת הזה, סתם יושב אצלי ללא שימוש. גימיק חביב ולא יותר.

    לגבי המייקאפ של גרלן - אם אני נעה בין NC20-NC25 הבהיר ביותר אמור להיות בסדר או שזה גבולי..?

    פוסט חמוד ביותר וצילומים מעולים. כיף לקרוא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תלוי.. אם את 20 אז זה יהיה בסדר , אם את 25 אני חושבת ש-3 יתאים לך יותר.. אבל בשביל מה יש דוגמיות? :) רק תזדרזי הבנתי שמוצאים אותו מהמגוון..

      מחק
  3. מוצרי קמדיס התחבבו על כל בני הבית. הקצפת בעיני - נפלא!!!

    השבמחק
  4. הקרם קצפת- אוי כמה שהוא עצבן אותי. המשאבה הייתה נוראית ויצא מעין נוזל לא ברור.
    המוצרים של קמדיס לעומת זאת- מעולים... בדר"כ בתקופה הזו העור שלי מתחרפן ונראה כי הם שומרים עליו בנתיים.

    השבמחק
  5. אם העור שלך בקיץ נוטה להיות מעורב קמדיס יכולה לעזור לך

    השבמחק