יום שני, 13 במאי 2013

E.L.F Haul!


כבר תקופה ארוכה אני חושקת בכמה מוצרי E.L.F , מותג דראגסטור אמריקאי , שנמכר במחירים מאוד נמוכים ברחבי ארצות הברית , אך יקר במיוחד שכמנסים להזמין ארצה מס' מוצרים מאתרים שונים ( מי אמר ביוטיג'וינט? ) .
כשראיתי שב-IHERB הכניסו מגוון קטן של מוצרים של החברה , העמסתי לסל מס' מוצרים להתנסות , אמנם לא מדובר במוצרים שרציתי להזמין כל הזמן הזה , אבל חייבים להזמין כדי להרגיע את החשק ;-)



Shimmer Eyeliner Pencils

קיט נחמד וזול של חמישה עפרונות צבעוניים ושימרים , הייתי קוראת להם הגירסה הצ'יפית לקיט המופרסם של אורבן דיקיי.. העפרונות מגיעים בחמישה גוונים : סגול , תכלת , חום , אפור , שחור. המרקם שלהם לא הכי קרמי שיש ( מלבד החום שדווקא נמרח בקלות ) אבל לא גרוע במיוחד . הגוון היחיד ששמתי לב לשימר בתוכו הוא הגוון הסגול , בשאר הגוונים לא ממש מבחינים בשימר כלשהו. עכשיו נותר לבחון אותם על העין ולקוות שהם לא שורטים.



העפרונות מרגישים די זולים , מזכירים לי קצת עפרונות צבעוניים של בית הספר , אבל תמורת המחיר הזעום ( 5$ לסט , 1$ לעיפרון ) כדאי לנסות! פלוס גדול מבחינתי הופיע על המכסה של העיפרון , והוא כמובן מחדד! כשהעיפרון סגור פשוט מסובבים אותו והוא מתחדד בקלות!


 Studio, Beauty Book, Bronzed Look

ספר האיפור הוא מוצר שבהחלט רציתי לנסות אחרי שראיתי אותו לא מעט בסרטונים ביוטיוב , את הספר בחרתי לרכוש בגירסה הטבעית שלו ( כמה מפתיע! ) .


כשמזיזים את הגומיות בצדדים מגלים 6 צלליות , פריימר לצלליות (שכבר יצא לי לנסות והוא מעולה! )  , אפליקטור ועיפרון שחור.. מעל הצלליות יש שקופית עם הייעוד של כל צללית ובצד שמאל תמצאו מדריך לשימוש בצלליות ליום ומדריך בשימוש צלליות לערב. 


אם נסכם את תוכן הספר , נמצא שהגודל שלו לא ממש נוח בהתחשב לשטח שהצלליות תופסות. 


הפיגמנט של הצלליות לא בשמיים , אבל בהחלט די סביר ( שוב ביחס למחיר , 5$ ל-6 צלליות , פריימר , ועיפרון )  הן נוטות להתפורר קצת בשימוש והמרקם שלהן מעט גירי , אך זה משתנה מצללית אחת לאחרת. בקשר לעמידות - שוב , עדיין לא התנסיתי בצלליות ודיווח יגיע בהמשך :)


 Little Black Beauty Book, Warm Edition


עוד ספר איפור - אבל הפעם הפתעה גדולה! ELF הכינו את הגירסה של השמלה השחורה הקטנה למכורות האיפור , וכך יצא ספר צלליות קטן. כמובן שכמו שאר המוצרים , האריזות החיצוניות די מטעות , אבל כאן חטפתי שוק ;-)


כשדיברו על ספר הביוטי הקטן - באמת התכוונו לקטן! הינה לכן השוואה של הספר ליד הגלאקסי שלי , כמעט אותו גודל! הספר נסגר עם מגנט , האריזה שלו קשיחה , והוא בהחלט הולך לשמש אותו לנסיעות! 


בתוך הספר תמצאו לא פחות מ- 48 צלליות  בגוונים טבעיים אך לא רק. עלות הספר 5$ ואני חייבת לציין שעבור הגודל הקומפקטי , האריזה הקשיחה והמזמינה להיזרק בתיק , המבחר של הגוונים - המחיר פשוט מגוחך!


בניגוד לקיט הקודם  , כאן הצלליות יותר פיגמנטיות , פחות מתפוררת אך שוב זה משתנה מצללית לצללית . חלקן נמרחות כמו חמאה וחלקן פחות. הצלליות מגיעות בגודל מאוד קטן ( משקל כל הצלליות יחד הוא 31.2 גרם ) אבל מי מאיתנו מסיימת צלליות לעיתים קרובות? אני חושבת שהקיט יהיה לי מאוד שימושי ואני מאוד מרוצה מהרכישה שלו , המבחן האמיתי יהיה העמידות והפיגמנט על העפעף , עידכונים מובטחים! 


 Ultimate Look

אתן בטח אומרות לעצמכן - עוד צלליות טבעיות?! אז כן , עוד :) האמת שאת הקיט הזמנתי כי רציתי להתנסות בעוד מוצרים וכאמור המבחר באתר לא מאוד גדול , אבל הקיט הזה נותן לי להתנסות בעוד מוצרים מלבד צלליות. 



הקיט מגיע בגוונים נוספים , ומכיל: מסקרה , עיפרון חום , מברשת הנחה , 3 צלליות , ריסים + דבק , מחדד ו-2 אפליקטורים , כל זה עבור 7$ ! כמו ש- ELF עשו עד עכשיו , גם כאן האריזה עצומה ותופסת סתם מקום.



העיפרון שמגיע בקיט בגוון חום - אפרפר , לא ממש רך ולכן מקשה על השימוש. הצלליות מגיעות באריזה מתברגת - מינוס גדול מבחינתי כשמסתכלים על נוחות שימוש. הפיגמנט שלהן לא רע בכלל , הגוונים טבעיים , וסביר להניח שידופטו בקרוב.


Mineral Infused Face Primer

הגענו למוצר האחרון בהזמנה , שסופסוף לא קשור לצלליות! הפריימר המינרלי של החברה סיקרן אותי מאוד , ב-ELF אומרים שהפריימר ממלא נקבוביות ויותר עור חלק עם גימור נהדר , את זה אנחנו עוד נבחן :)
מחיר הפריימר 6$ לכמות של 14 גרם , וכפי שהשם שלו מעיד - הוא מינרלי , המשמעות מבחינתי היא תקווה לפריימר שלא מחצ'קן!




אז אפשר לסכם את כל המוצרים שראיתן בפוסט ב-32$ כולל משלוח! המחירים של - ELF זולים ומשתלמים , בעיקר כי ברוב המקרים האיכות לא רעה בכלל. עד כאן הפוסט להיום ,  סקירות  מלאות על כל המוצרים יגיעו בהמשך , כולי תקווה של-IHERB יגיע מבחר מוצרים מליין הסטודיו המוצלח של החברה , וכן שנוכל להשיג מוצרים של חברות דרגסטור נוספות במחירים הוגנים!

ומה איתכן? אילו מוצרי ELF יש לכן? ספרו לי!

14 תגובות:

  1. תודה על הפוסט המושקע :-)

    הפריימר לעיניים מאד מסקרן אותי כבר כמה זמן ואני שוקלת להזמין אותו בנפרד.

    אשמח לשמוע ממך בהמשך מה דעתך על הפריימר פנים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. המחיר שלו מאוד זול והוא עושה עבודה מעולה , אם תיכנסי לתגית של ELF בצד שמאל תוכלי לקרוא עליו סקירה :)

      מחק
  2. גם אני ראיתי שהתחילו למכור אלף באייהרב. כמה מברשות מהליין הסינתטי כבר אצלי בעגלה (וממתינות להזמנה הבאה שלי). נקווה שיוסיפו עוד מוצרים שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מאז המברשות נוספו עוד פריטים .. אני ממש מקווה שיביאו גם את מוצרים מליין הסטודיו.. אני חומדת את הסמקים !

      מחק
  3. איזו קנייה מעולה! הספר צלליות הזה נראה מעולה! הדבר היחיד שיש לי של החברה הזו אלו שתי מברשות מהליין הזול וממש לא אהבתי אותן... אני צריכה לנסות את המברשת קבוקי השטוחה שלהם שנראית ממש מעניינת :)
    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תפסיקי יש לך כבר מברשת קבוקי שטוחה של סיגמה ! מכורה שכמותך D:

      מחק
  4. גודיז!
    הכל נראה טוב, ואני ממש מחכה לקרוא את הביקורת שלך על המוצרים.

    השבמחק
  5. אשמח לשמוע סקירה לפריימר.

    השבמחק
    תשובות
    1. היום נוסה לראשונה , סקירה בקרוב! :)

      מחק
  6. קשה להאמין שזה המחיר, וואו. מחכה לסקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר בקלות להשוואת את החברה הזו לביוטיקייר אצלינו.. משום מה בגלל שזה לא ניתן להשגה בארץ זה ניראה לנו זול פתאום..

      מחק
  7. פוסט מקסים! המוצרים נראים מעולים וספר האיפור הקטן נראה נהדר!!
    תתחדשי :-)

    השבמחק