יום שישי, 19 באפריל 2013

MOTD - Rust!

 אם הייתן שואלות אותי מה גרם לי ליצור את המראה הזה? הייתי עונה לכן חלודה. הגשם באמצע אפריל העלה בי את הצבע הזה.. ואז נזכרתי שאני כל כך אוהבת אותו עליי. שניה! אני כבר אסביר.
בתקופה האחרונה אני שומרת על סקאלת צבעים די שקטה. הרבה חומים ובעיקר סאטין טופ שנשלפת תוך שניות מהמגירה כשאין לי מוזה. אז עדיין אין לי ממש מוזה , אבל הצצה שניה במגירת האיפור החזירה אותי לפלטה שאני מאוד אוהבת:


כפי שכבר הזכרתי לא מעט פעמים בבלוג הזה , הפלטה של ספורה היא בערך הפלטה הכי שימושית שיש. יש בה צלליות באיכות מעולה , פיגמנט מצויין , מבחר לא רע של גוונים , ועוד כל מיני תוספות וממתקים בפנים. החלטתי לחזור אל הגוונים הראשונים שהשתמשתי בהם כשקיבלתי אותה אי שם בשנה שעברה. נזכרתי שהגוון שהכי אהבתי היה חום עם תת גוון אדום.. חלודה כבר אמרתי? משהו בגוון הזה ניראה לי מאוד מחמיא לעיניים החומות שלי. אבל רק במידה וזה מגיע עם איילינר מספיק מודגש אחרת זה יכול להראות חולני. ראו הוזהרתן!


סה"כ המראה הזה מאוד פשוט.. התחלתי עם טיפטיפונת צללית זהובה בזוית הפנימית של העין , לאחר מכן הנחתי צללית ורודה בהירה על העפעף , מעליה את החום חלודה אדמוני האהוב שלי , איילינר , 2 מסקרות ( אחת להפרדה ואחת לעיבוי ) , המשכתי עם סומק מספר 6 של ג'ייד , אפרסקי ועדין , וקינחתי עם אודם שבת מס' 93 של ביוטיקייר בטפיחות שבכל פעם נראה קצת שונה בהתאם להנחה.


את הפלטה של ספורה אמנם כבר אי אפשר להשיג , אבל יש הרבה תחלופות אצל רוב חברות האיפור המוכרות :)
עד כאן המראה שלי לימים קרירים אלה , מקווה לחזור אליכן בקרוב עם מראות איפור צבעוניים יותר לקיץ!

תגובה 1:

  1. השראה מעניינת למדי! הצחקת אותי:)
    התוצאה מקסימה ומתאימה לגוונים שלך מאוד.

    השבמחק