יום שלישי, 30 באפריל 2013

איי אח אווה איה ואווץ'! - צלליות.


איי אח אווה איה ואווץ'! סדרת הפוסטים שתתמקד בטעויות מכאיבות ( לפחות לעיניים ) שניתן לראות בשפע ברחבי הארץ , בכל פוסט תקראו על חמש כאלה - ויחד איתן תקבלו טיפ קטן איך להימנע מלהראות ככה בעצמכן. כדי לקרוא את שאר הפוסטים בסדרה לחצו כאן. היום נדבר על צלליות , החברות הכי טובות שלנו , שמשפרות פלאים את איפור העיניים ומוסיפות להן עומק וצבעוניות , אבל זה קורה רק כשמשתמשים בהן נכון. שנתחיל?


איי! - צללית ללא בסיס  - אין אחת מאיתנו שלא נתקלה בתופעה , את מניחה בבוקר את הצללית , היא ניראת נהדר , את ניראת נהדר , אחה"צ את מסתכלת במראה , והופ! חרדה היסטרית. מה קרה כאן ולמה יש לי גוש צבע באמצע העפעף?! התשובה כמובן ברורה , לא הנחת בסיס. שום צללית לא תשרוד לך על העפעף מבלי שתניחי לה מקום מספיק נוח להישאר בו. 

איך להימנע מזה? פריימר. פריימר הוא הבסיס הייעודי לצלליות , הוא דואג שהצללית לא תזוז ממקומה עד שתרצי להיפטר ממנה בעצמך. אם שמעת פעם מהמוכרת באיל מקיאג' שקונסילר זה פריימר , אז לא. פריימר מיועד להילחם בעמידות הצלליות , קונסילר מיועד להסתיר פגמים וכהויות. על פריימרים וסוגיהם תוכלו לקרוא כאן. נקסט!



אח! - צללית לא מטושטשת. אז כבר הנחת פריימר , הצללית לא זזה ממקומה , הכל טוב ויפה , אבל שוב את נתקלת בגוש צבע שתקוע על העפעף. צללית עם גבולות לא מטושטשים ניראת לא מספיק טבעית , לא הרמונית , ובטח שלא ניראת טוב. 

איך להימנע מזה? לטשטש לטשטש לטשטש. מברשת הטשטושים היא חברתה הטובה ביותר של המכורה. סליחה , המתאפרת. מברשת טשטושים טובה עושה עבודה נפלאה במינימום מאמץ ומקסימום תוצאות. עם מברשת הטשטושים עוברים באיזור שקע העין בצורת קשת מחלקה הפנימי של העין ועד חלקה החיצוני , הלוך ושוב , עד שהמראה שמתקבל הוא הרמוני וטבעי , ושהצללית מתמזגת עם העור כמו שצריך.


אווה! - אז טשטשת היטב .. אבל אופס! עלית גבוה מידי עם הצללית בקפל העין ועם הטשטוש , ועכשיו את לא שמה לב , אבל את ניראת כמו דראג קווין או מינימום אורית פוקס. וזה לא נחמד. נכון?

איך להמנע מזה? מינון נכון. הצללית בשקע העין צריכה לעלות ממנו רק מעט ,כדי ליצור אפקט של עומק. איך תעשי את זה נכון? הניחי עם מברשת צלליות קטנה צללית כהה ( בטון אחד או יותר מהצללית שהנחת על העפעף ) בשקע העין , ועם מברשת טשטושים נקייה עברי על הצללית שהנחת תוך כדי עליה קלה כלפי עצם הגבה. עלית גבוה מידי? השתמשי בפודרה \ צללית בהירה על עצם הגבה ומטה. זה אמור לעזור קצת.


איה! - צלליות צבעוניות. אני לא מדברת על כל הצבעים כמובן , אבל צלליות כחולות אדומות ולפעמים סגולות , יכולות להיות מאוד מאוד מסוכנות. אדום יכול לגרום למראה עיניים חולות , סגול וכחול דומה מידי לפנס.. ואם אין לכן יד מספיק מיומנת ( והיא צריכה להיות מאווווד מיומנת ) , זה עלול להיראות רע.

איך להימנע מזה? להשתדל להימנע משימוש בצלליות עם תת גוון אדום , עדיין מתחשק לך להשתמש בצלית כחולה \ סגולה? נסי להשתמש בגוונים בהירים ממשפחת הצבעים או בצלליות עם פיגמנט מתון. צללית בסגול לילך יכולה להיראות הרבה יותר טוב מצללית סגולה כהה. כדי לשמור על מראה יומיומי נסי לשלב את הצלליות עם גוונים טבעיים כמו חום \ אפרסק.


אווץ'! - צלליות בלי תיחום עיניים. אז עשית הכל נכון ונפלא , אבל העין שלך ניראת חולה חיוורת ומוזרה. בטח! כי חסר פה תיחום שידגיש את יצירת המופת שעמלת עליה כל כך קשה :)

איך להימנע מזה? אם תשאלו אותי , אייליינר תמיד מוסיף לצלליות. הוא לא חייב להיות שחור ודרמטי , הוא יכול להיות חום טבעי ודק, ולמסגר את העין בצורה נפלאה. אם את לא אישה של אייליינר \ שאת לא מסתדרת עם העפרונות שיש ברשותך ,השתמשי במסקרה. זה המינימום. מסקרה היא הפיה הטובה שהופכת את כל העבודה ולמושלמת. המסקרה מצליחה לדאוג לתיחום טבעי ולהדגשה שתמיד מחמיאה , לכל אחת. 

זהו זה , סיימנו! 
מהן טעויות האיפור שקשורות לצלליות שאתן נתקלות בהן בחיי היומיום? ספרו לי!


8 תגובות:

  1. התגעגעתי אלייך!
    צללית לא מטושטשת. זה מטריף אותי.
    צללית טורקיז\כחולה על כל העין [בשילוב ליפסטיק אדום דם, סטייל רוסיה שנות ה80]

    השבמחק
    תשובות
    1. חחח צללית טורקיז זה הכי הישראלית המצויה -_-

      מחק
  2. פוסט מעולה! והתמונות פה ממחישות נהדר טעויות איפור נפוצות וכאובות... נראה לי שטעות האיפור הנפוצה ביותר בקרב הישראליות שמשתמשות בצלליות זה חוסר טשטוש וגבולות ברורים מדי למרות שזה יכול להיראות מצויין על מסלול של תצוגת אופנה ;-)

    השבמחק
  3. אוי, נהדר ומזעזע כאחד. רוב הטעויות שבחרת באמת על גבול הפשע, אבל אני חייבת לזעוק את זעקתן של הצלליות האדומות-הן יפהפיות ולא צריך להחרים אותן לחלוטין

    השבמחק
    תשובות
    1. כפי שציינתי , הן יכולות להיות יפייפיות פשוט צריך לדעת איך לעבוד איתן.

      מחק
  4. פוסט מעולה, יש כאן טעויות שצריך להשמיד את מי שעושה אותם [סתם נסחפתי לכל אחד מותר לטעות]

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח לא להשמיד אבל בהחלט לשים מראה מול העיניים!

      מחק