יום שלישי, 16 באפריל 2013

פוסט התחדשויות!



הרבה זמן לא היה כאן פוסט התחדשויות , למען האמת כי לא ממש היה לי חשק או צורך להתחדש , אבל אתן יודעות.. תמיד יש משהו שאני '' צריכה '' או שבידיוק נגמר.. אז הינה לכן קצת גודיז שרכשתי לאחרונה:


Inglot - Palette & Eye Shadows
את הפלטה של אינגלוט יצא לי לקבל במיני מפגש עם כמה בנות מקסימות שמשתתפות בקבוצת הפייסבוק של הפורום בתפוז. את הצללית האפרסקית ( 407 ההורסת ) כבר היה לי בבית , ושמחתי לקבל פלטה ועוד 2 צלליות לאוסף!
נתחיל מהפלטה - איכות זו לא מילה גיסה. אני משווה את הפלטה של אינגלוט לפלטה של מאק ונדהמת כמה יוקרתית ואיכותית הפלטה הזו נראת!
צללית מספר 423 , מן סגול חציל עם נטיה לחום , גוון מאוד מיוחד , פיגמנט מצויין בסווטצ' אם כי על העין הגוון מתקבל פחות רווי ( על בסיס ניטרלי ) אבל זה משהו שדווקא חיובי בשבילי כדי לקבל מראה מודגש אך עדיין יומיומי.
צללית מספר 434 , כחול אפור עם נטייה לחום , גוון שאני קצת פחות מתחברת אליו , אולי מהרתיעה הכללית לכחולים , עוד לא יצא לי להשתמש בו אבל מהסווטצ' מסתמן שהצללית איכותית לא פחות מאחיותיה לפלטה !


Loreal Super Liner - Carbon Gloss 
 את האיילינר של לוריאל רציתי לנסות כבר הרבה זמן , לכן כשהיה מבצע של 65% הנחה על האיפור העממי במשביר החלטתי לרכוש אותו. ממספר התנסויות ראשונות אני יכולה לומר שמבחינתי מדובר באכזבה. המברשת לא ממש נוחה לעבודה , היא אוספת מעט מידי חומר , ההנחה והגוון לא מספיק רווים , ולא ממש התחברתי לגימור. המברשת קשה לעבודה בעיקר בזוית הפנימית של העין וכמעט בלתי אפשרי ליצור קו דק באיזור זה.


 Maybelline - The Hyper Curl Volum Express Mascara
 כאמור אני מאוד אוהבת מסקרות , במיוחד של מייבילין. את המסקרה רכשתי באיביי , ממוכר אמין , והיא הגיעה ארוזה עם צלופן , המשמעות היא שהיא חדשה לגמריי ולא נפתחה מעולם. אממה , הפורמולה שלה עדיין סופר יבשה. אני אוהבת את האפקט שהיא נותנת לריסים , נפח ועיגול , מפרידה לא רע , אבל זה פשוט ניראה כאילו השתמשתי במסקרה מאוד ישנה , ואני מניחה שהפורמולה לא תחזיק יותר מדי זמן מבלי להתייבש לגמריי. אני מרגישה צורך לעבור על הריסים עם מסקרה רטובה יותר כדי ליהמנע ממראה של ריסים שהמסקרה עוד שניה מתפוררת מהם מרוב שהיא יבשה. המברשת עבה מאוד ובעלת צורה קעורה , פלוס נחמד. אבל עדיין פורמולה גרועה.


Miss Sporty - Black Matrix Mascara
מסקרה נוספת שהזמנתי מאיביי , היא ממותג צ'כי שיצא לי להכיר בעקבות מתנה שחברה הביאה לי כשביקרה בפראג. Miss Sporty הוא מותג עממי , מאוד זול , והמסקרה הורודה מהמותג עשתה עבודה נפלאה עד שסיימה את חייה. החלטתי לחפש מסקרות נוספות מהמותג , והזולה ביותר שמצאתי הייתה השחורה , לכן הזמנתי אותה. אז מה יש לנו כאן?
מסקרה מפרידה , מעט מעבה ( מה שלדעתי ישתנה כשהפורמולה תיהיה סמיכה יותר ) , מעגלת , עמידה , ולא רעה בכלל למראה יום יומי. למי שלא מחפשת עיבוי רציני המסקרה תיהיה מושלמת. תמורה מעולה למחיר , כ- 12 ש"ח!


Soft Touch - Moisture Now
אל תיהיו מופתעות! כן כן , יש כאן מוצר טיפוח של סופטאץ' הישראלית. למען האמת , חיפשתי את הקרם לחות שאהבתי של ניוטרוג'ינה אחרי שכבר כמה חודשים אני לא מצליחה למצוא קרם שעונה על הצרכים שלי. אבל אז ( כמה מפתיע ) קפצה עליי דיילת וסיפרה לי שהקרם לחות של סופטץ' מוצע ב40 שקלים במקום 141 ( חה! ) לכמות נאה של 100 מ"ל. אני חייבת להודות שהייתי מאוד סקפטית , אבל החלטתי לנסות בכל מקרה את המוצר , כי עדיין יש לי חוויה טובה עם רוב המוצרים שניסיתי מהמותג. ואכן מדובר מבחינתי בהצלחה. הקרם מלחח היטב , נספג די מהר ועדיין מותיר את העור לח מספיק כדי לקבל את דאבל וור באהבה גדולה. 


Just - Cavalli 
מאז שראיתי את הפרסומת העיתון , ידעתי שהיפיוף הזה יהיה שלי! Just של רוברטו קוואלי הוא הבושם המושלם לקיץ. הריח שלו נע בין רענן ופרשי למתקתק , מתאים בידיוק לתקופה הזו של השנה. אין יותר מידי מה להגיד  , מי שאוהבת בשמים מתוקים אבל לא מידי , זה הבושם בשבילה . ( אם כי אני עדיין חושבת של מניפיסטו של YSL בסתר .. )

עד כאן הפוסט להפעם , שתפו אותי , במה אתן התדשתן לאחרונה? :)

7 תגובות:

  1. איזה כיף! תתחדשי :)
    הצלליות של אינגלוט הן חלום קטן :) צללית 423 בהחלט מוצלחת :)
    המסקרות עושות לי עיניים, אבל אני לא קונה יותר מסקרות עד שכל המסקרות שלי יגמרו (והסגורות יפתחו).
    הקרם של סופטאץ' בהחלט נשמע מפתיע, ו"חה!" בהחלט מתאר את המחיר המלא...

    השבמחק
    תשובות
    1. מכירה את העניין עם המסקרות , זה המצב שאני בידיוק הגעתי אליו :)

      מחק
  2. היי פוסט נחמד מאוד :)
    אני התחדשתי ב3 לקים של ג'ייד וספרי מייבש לק של
    חברת לייף :)
    תתחדשי על כל הרכישות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) אני סקרנית לגביי המייבש של לייף.. איך הוא? :)

      מחק
  3. רגע רגע... לא דיברנו על עוצר?;-)

    תתחדשי!
    -מירי

    השבמחק
  4. תתחדשי על כל הרכישות! הצלליות של אינגלוט בהחלט מעולות וה-434 לא מתקבלת כזו כחולה על העיניים, יותר אפור כחלחל...

    השבמחק
  5. תתחדשי =) נראה כמו התחדשויות מוצלחות מאוד

    השבמחק