יום שישי, 1 במרץ 2013

February Favorites!

המון זמן לא היה פוסט של מומלצי החודש , אז הינה פברואר ( הקצרצר! ) כבר מאחורינו , ואלו המוצרים שעשו לי את החודש!


על מס' מוצרים אני לא ארחיב יותר מידי מכיוון שכבר הופיעו בבלוג בעבר :

*  Pupa Foundation Primer - נגמר לי הקרם לחות , ועדיין לא הספקתי לאסוף חבילה מהדואר שהכילה את קרם הלחות החדש שהזמנתי , מה שגרם לי לשלוף את הפריימר מהמגירה כדי להניח את המייקאפ על בסיס כלשהו. להפתעתי הפריימר שהונח על העור בלבד , ללא קרם לחות - תפקד אפילו טוב יותר והמייקאפ נח עליו בשקט. מאז חזרתי להשתמש בו ונזכרתי כמה שאני אוהבת את המוצר פלא הזה! את הפריימר אפשר להשיג במחיר מבצע של 90 ש"ח בסופר פארם.

* שפתון מס' 93 של ביוטיקייר - או בשמו המקורי ' אודם שבת ' נסקר בבלוג לא ממזמן , הוכיח את עצמו שוב ושוב , עם הגוון המקסים ועמידות המטורפת ( תראו לי שפתון ששורד אוכל סיני! ) מרוצה מאוד ובעקבותיו נרכש גם שפתון מס' 100. את השפתונים ניתן לרכוש בסניפי ביוטיקייר תמורת 4.5 ש"ח.

* Loreal Color Infaillible Eyeshadow - עם התחממות מזג האויר גם הצבעים הבהירים יותר והמקפיצים יותר חוזרים לשגרה. הצללית הקורלית ( Magnetic Coral ) שנשכחה במגירה חזרה למדף הצלליות הנגישות והוכיחה לי שוב איזה גוון משגע ומיוחד יש לה! את הצללית ניתן לרכוש תמורת 35 ש"ח במבצע ברשתות הפארמים.


Waterproof  Dip Eyeliner - של ביוטיקייר הוא איילנר שחור שנרכש כשלא היה לי נוח מספיק עם הליינר של קרליין וחיפשתי חלופה לאיילנר האהוב שלי של סופטאץ'.  בעקבות הרבה שבחים שהוא מקבל החלטתי שכדאי לנסות. אז עמיד במים הוא ממש לא , אבל עמיד באופן כללי הוא בהחלט כן. הפיגמנט שלו לא סופר שחור , אבל ניעור קל עוזר לחומר להתקבל רווי יותר בצורה מספקת. המברשת מצריכה התרגלות קלילה , ואחרי מס' נסיונות מאפשרת ליצור איילינר מדויק , דק , ומושלם. מאז שאני משתמשת בו הרבה יותר קל לי ליצור 'כנף' ארוכה דקיקה וחתולית. שווה בהחלט את השקלים הבודדים שהוא עולה וניראה לי שמצאתי את הליינר הקבוע החדש שלי. מחירו 8 ש"ח (!) וניתן להשיגו בסניפי ביוטיקייר.



 NYX  Lipstick בגוון Tea Rose. ובכן את בטח תוהות למה האריזה שלו כל כך מוזרה. את הליפסטיק הזה יש לי כבר תקופה די ארוכה , שוכב מיותם במגירת האיפור. רכשתי אותו בקיץ , וגיליתי ליפסטיק לחותי מאוד ( אולי קצת מידי? ) שלא התאים לקיץ המשוגע שיש לנו כאן , לכן הוא דופט ( לאחר שכמעט נמס מעצמו.. ) והועבר לקופסית ריקה של ביוטיקייר. לאחרונה יצא לי לצפות בכמה מראות איפור ששילבו ליפסטיקים של ניקס , והחלטתי לתת לו צ'אנס נוסף. גיליתי מחדש  שעם מברשת הרבה יותר קל להניח אותו , ושהגוון שלו הוא ורדרד טבעי מאוד ומקסים. העמידות לא בשמיים בגלל הלחות המטורפת שיש בו , מה שלא מסתדר איתי בדרך כלל , כי אני לא מהטיפוסים שמחדשים שפתונים. סה"כ סיפק לי את הצורך בשפתון טבעי וורוד , אבל הזכיר לי לא להזמין עוד גוונים ממנו. את מוצרי ניקס ניתן להשיג באיביי וביוטיג'וינט.



 Suzi & the 7 dusseldorfs של Opi -  את הלק הזה קיבלתי לסקירה , והייתי מאוד סקפטית לגביי הגוון שלו . החלטתי להשתמש בו באותו היום שקיבלתי אותו , ומרחתי אותו מיד על הציפורניים. הגוון והגימור של הלק הזה מאוד מיוחדים , וגרמו לי לתהות מה נסגר שם? ;-) בשתי שכבות קיבלתי אטימות כמעט מלאה , אם כי כדי לקבל עוד עומק לגוון המיוחד נאלצתי לצרף גם שכבה שלישית. הגימור של הלק ניראה מעט מטאלי וזה בגלל השימרים הפיצפוניים הסגלגלים שיש בתוכו , שגורמים לו להברקה מאוד מיוחדת :)  כאמור לא היה לי ניסיון עם הלקים של OPI מלבד הלק המוקטן שצורף לחבילת הגלוסיבוקס שקיבלתי בעבר , בפירוש הגודל המוקטן עשה עוול ללק. המברשת בלק בגודל רגיל שונה מאוד , רחבה וארוכה ומאפשרת מריחה מדוייקת עם מעט מאוד לכלוך מסביב! העמידות היא הדבר שהכי הפתיע אותי. אני עם הלק כבר שישה ימים ברצף כרגע , בין היום הרביעי לחמישי התחילה נסיגה מזערית בחלק העליון של הציפורן , לא משהו בולט במיוחד , ולא ניראה שהוא חושב לרדת מהאצבעות שלי בקלות.לעומת זאת ההסרה די קלילה במיוחד ביחס ללקים סגולים.  מה עוד אפשר לבקש מלק? :)
את הלקים של של OPI ניתן להשיג ברשת נייל סטודיו תמורת 65 ש"ח. 
אגב , הייתי עם הלק בסרטון ההתחדשויות האחרון שלי , שם תוכלו להתרשם מחלק קטן מהיופי שלו .

עד כאן הפוסט , שיהיה לנו חודש נפלא ושבת שלום! 


15 תגובות:

  1. הפריימר של פופה נהדר, אבל אין סיכוי שהייתי משתמשת בו כקרם, הרגת אותי!....LOL
    הלק הזה של OPI מהמם ובכלל קולקציית גרמניה שלהם היתה מאוד מוצלחת.

    השבמחק
    תשובות
    1. נו זה היה מקרה חרום D:

      ובחיים לא חשבתי שלק יכול להיות עמיד כל כך! השאלה היא אם כל הלקים שלהם איכותיים בצורה הזו ואם בכלל זה נורמלי להשקיע 65 שקלים בלק.

      מחק
  2. אני מאוהבת בפריימר של פופה! הוא היה מושלם לחורף [אפילו בימי החמסין שלו, מה שנותן תקווה שגם בקיץ הוא יתפקד מעולה!]

    לגבי הלקים של אופי, כמעט ואין להם נפילות! אפילו עם הקולקציות השקפקפות כמו קולקציית הבלרינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת ששכחתי ממנו לתקופה , כי הדאבל וור עושה עבודה טובה מידי ;-)
      ואת מחזקת את המחשבה שלי לרכוש עוד צבע אם העמידות כזו נפלאה..

      מחק
    2. הוא עבד אפילו עם ביבי שונים למינהם =)

      לגבי אופי - אני סיימתי שני בקבוקים מלאים של ביג אפל רד [אותו אחד שקיבלנו בגלוסי] והגעתי לרבע בקבוק של השלישי. הוא האדום האהוב עליי.
      ויש לי את הקולקציה של שודדי הקאריבים כמעט במלואה [להוציא את הקראק הכסוף] ועוד כמה בקטנה. ואף אחד לא אכזב אותי. אבל כמובן רק אונליין. כי המחירים של נייל סטודיו קצת בשמייים.

      מחק
    3. הגוון של ביג אפל רד באמת מהמם , אבל הגירסה המוקטנת זוועתית לדעתי..

      מחק
    4. זה רק המברשת... למרות שהיא לא רעה לפדיקור חחחח

      מחק
    5. למברשת יש תפקיד לא פחות חשוב מהפורמולה! D:

      מחק
  3. שמחה לשמוע על הפריימר של פופה, אצלי הוא שוכב בינתיים ומחכה לתורו חח
    וכן מכירה את הבעיה עם השפתונים של ניקס :/ ניסית להניח אותו על עפרון שפתיים?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, הזמנתי אחד של בובי בראון , מחכה שיגיע ;-)

      מחק
  4. הפריימר הזה עשה גם לי את החודש! ממש התאהבתי בו.
    לצערי האיליינר השחור הזה, הוא היחיד אי פעם שגרם לי לדמוע ולאדמומיות בעינייים=\
    האודם נראה טוב!

    השבמחק
  5. *רגע של חוסר מחשבה רציני! לא אודם, שפתון:)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחח שמחה שתיקנת את עצמך ;-)

      והגעתי למסקנה שלביוטיקייר יש ממוצרים שחלק מהבנות רגישות אליהם.. אם כי מבחינתי זו עדין לא סיבה מספיק טובה כדי לא לרכוש מהם שום מוצר איפור..

      מחק
  6. אוהבת מאוד את הפריימר אבל לאחרונה חושדת שדרכנו על סף התפצלות בגלל פצעונים שהחליטו משום מה להופיע אחרי השימוש.
    גם אני שמתי לב שהשפתונים של ניקס עובדים יותר טוב עם מברשת, כי ישירות על השפתיים הם פשוט משאירים טונות של חומר!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש סיכוי ממש טוב שזה בגלל הפריימר.. כי הוא מכיך סיליקון שרובינו רגישים אליו.
      ולגמריי טונות של חומר , ועוד סופר לחותי.. כמו וזלין על השפתיים!

      מחק