יום שלישי, 5 במרץ 2013

Bdellium Brushes Review!


אני מניחה שעל המותג Bdellium כבר יצא לכן לשמוע , או לפחות לראות בשיטוט ליילי באייהרב.
אם לא , אז אציין בקצרה שמדובר בחברת אמריקאית שמייצרת מברשות איפור מקצועיות.
לא מזמן רכשתי שלוש מברשות של החברה , שכאמור אמורות (לנסות) להיות תחליפים למברשות של מאק עבורי.
בליינים השונים של החברה אפשר למצוא  מברשות משיער טבעי , מברשות סינתטיות לחלוטין , ומברשות מעורבות , ייאמר לזכות החברה כי את רוב המברשות אפשר למצוא בליינים שונים , כלומר למי שאהבה מברשת מליין מסוים והשיער בו היא טבעי יש את האופציה לרכוש את אותה מברשת בליין הירוק! 


כל מברשת מגיעה ארוזה בשקית ניילון , עם מספר משלה , ומאחורי כל אריזה כתובים השימושים וסוג השיער שממנו המברשת מיוצרת. שלושת המברשות שרכשתי הן מברשות עיניים שאמורות להוות תחליף למברשות הללו:

Mac 217 -  Bdellium 776 
Mac 214 - Bdellium 758
Mac 224 - Bdellium 787

לפני הסקירה אני אציין כי אין ברשותי את מברשות מאק הספציפיות האלה ,
לכן ההתרשמות שלי היא כללית ללא השוואה למברשות של מאק מאחר ואין לי ניסיון איתן.


 המברשת הראשונה היא מליין מברשות המכונה מאסטרו (ידית שחורה) , וזאת בגלל שהוא מיוצר בעבודת יד ומחומרים איכותיים יותר בטבעת החיזוק ( החלק המתכתי במברשת ) ליין זה נחשב למקצועי ביותר שיש לחברה להציע. מברשת 758 היא מברשת  Smudge  , כלומר מברשת שטוחה ורחבה שאמורה לשמש ככלי עזר ליצירת מראה עיניים מעושן ומדויק. עם המברשת אפשר לטשטש איילינר , אזורים ספציפיים , או ליצור זווית חדה יותר עם הצללית. עד כה יצא לי להשתמש במברשת בעיקר לטשטוש עפרונות וצלליות בקו המים התחתון , ולמען האמת היא עושה עבודה לא רעה , אך הייתי שמחה אם הסיבים היו רכים יותר מכיוון שמדובר באזור רגיש מאוד למגע , לפעמים השימוש במברשת גורם לגירוי בעין או לתחושה לא נעימה.


אני מאמינה שאפשר למצוא תחליף טוב יותר למברשת מהסוג הזה , אך שמחתי לרכוש אותה כי אין לי שום מברשת דומה באוסף. מחיר: 9.35$ , את המברשת ניתן למצוא כאן.
( במידה וזו ההזמנה הראשונה שלכן , השתמשו בקוד JUP780 כדי לקבל הנחה על כל רכישה באתר! )


מברשת נוספת שהוזמנה מאותו ליין ( מאסטרו) היא מס' 776 Blending , כלומר מברשת טשטושים שמיועדת למזג בין גוונים שונים של צלליות וליצור מעבר הרמוני. המברשת הזו סקרנה אותי יותר מכולן , בגלל ש - 217 של מאק היא מברשת כלכך מהוללת , רציתי לבדוק אם באמת מצאתי לה תחליף שיתאים לתקציב הסטודנטיאלי שלי. אני לא אמשוך את זה יותר מידי  ואומר בכנות - כאב לי להשתמש במברשת הזו. ואני מדברת על כאב פיזי! הסיבים כל כך דוקרים את העור , כל כך לא נעימים , שאפילו עם המברשת הצ'יפיות ביותר לא נתקלתי בכזה דבר. אחרי שתי ניסיונות כדי לבדוק את התפקוד שלה ( שמסתמן כלא משהו שתרם לעבודת הטשטוש שלי ואפילו הקשה עלייה בגלל הגודל שלה) וויתרתי וזנחתי אותה בצד .


מה שלא נעים לי (ברמה כזו מחרידה ) נשאר בחוץ!
מחיר: 9.35$ , ניתן להשיג כאן.


הגענו למברשת האחרונה , מברשת מליין בשם סטודיו (ידית צהובה) , שמכיל מברשות מסיבים מעורבים ( סינתטיים וטבעיים ). המברשת אמורה להוות תחליף לברשת 224 הסופר מהוללת , ואני רק יכולה להגיד שהיא בהחלט פתחה לי תאבון לרכוש את 224 של מאק , אתן בטח תוהות למה. אז 787 מוגדת כ - Tapered Blending , כלומר מברשת שמיועדת לטשטושים רחבים בקו הקפל. בהתחלה חשבתי שהיא מאוד גדולה למטרה הזו , בעיקר בגלל שהתרגלתי להשתמש במברשת 286 של מאק. למרבית ההפתעה המברשת הפכה את מלאכת הטשטוש לעוד יותר קלה משחשבתי שאפשר להגיע! התוצאה מהירה , והטשטוש נהדר , בעיקר לימים שרוצים משהו זריז , טבעי, והזמן שיש לנו קצר. המינוס היחיד שמצאתי במברשת הזו  , בדומה למברשות האחרות הוא שהיא גם מעקצצת , אבל בצורה מעטה ונסבלת מאוד ( בניגוד למברשת הקודמת! )  אני משערת שהיא הולכת להפוך למברשת הטשטושים העיקרית שלי , ואני מקווה שאחרי כמה חפיפות היא תתרכך ותפסיק לעקצץ.


אפשר לומר שאם הייתן שואלת אותי מה כדאי בכל זאת להזמין מהחברה , זה את המברשת הזו , בתנאי שכמובן שאתן מבינות שהיא לא הכי רכה ונעימה שיש.
מחיר: 9.35$ , ניתן להשיג כאן

לסיום , אני חושבת שהבעיה העיקרית של המברשות שהזמנתי זה שהשיער בהן הוא טבעי מהסוג הפחות איכותי מה שכנראה שגורם לעקצוצים. ( עובדה שבמברשת ששילבה שיער סינתטי העקצוצים היו הרבה פחות מורגשים ) אני אנסה להזמין בפעם הבאה מברשות מהסדרה הסינתטית ולראות אם זו באמת הסיבה.

ומה איתכן ? יש לכן מברשות של bdellium ? יש לכן דיופים מומלצים למברשות של מאק? שתפו אותי!

17 תגובות:

  1. כמה חבל לגלות שהן דוקרות ולא טובות, קיוויתי שהמברשת טשטושים תהיה מוצלחת ואוכל למצוא תחליף זול למאק, אך כנראה שאני אסתפק בנתיים במה שכבר יש לי..
    יכול להיות שהשיער הטבעי זהו מקור הבעיה, חבל..

    השבמחק
    תשובות
    1. המברשת טשטושים אכן מוצלחת והעיקצוץ סביל מבחינתי , אם את רוצה חלופה טובה יש לך את סיגמה :)

      מחק
  2. אני לא רכשתי אותן, כי נתקלתי בהן בסדנא שהעברתי, ולא הייתי מרוצה מזה שהן לא מספיק רכות (אנדרסטייטנט), כמו שאת מתארת...זה חסך לי לקנות ולנסות אותן. חבל... אני מאד אוהבת את הסדרה הירוקה שלהם. אני חושבת שהבעיה היא לא דווקא השיער הטבעי, כי יש מספיק מברשות משיער טבעי שהן לא מעקצצות... זה כנראה סוג השיער. חבל...

    השבמחק
    תשובות
    1. חח יצא לי פעמים "חבל..." נו אבל זה באמת חבל כי יש להן פוטנציאל להיות אחלה במברשות במחיר טוב. תנסי את הירוקות נראה לי שתהי מרוצה מהן!

      מחק
    2. כן , הכוונה שלי הייתה לסוג השיער :)
      המברשות הירוקות מכוערות בעייני לצערי ( קשה לי עם הצבע ויזואלית בחדר השמנת שלי חח ) אבל ראיתי שיצא להם ליין ורוד ( משהו מושלם! ) אז אולי אני אנסה אותו !

      מחק
  3. אמרתי לך או לא אמרתי לגבי 776?! ;)
    אחת המברשות הכי פחות נעימות שיש לי לטשטושים
    את 787 אני דווקא מאוד מחבבת

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח אני נשבעת לך שחשבתי עלייך בידיוק ברגע שניסיתי להשתמש בה!
      787 לא מציקה לך קצת גם?

      מחק
    2. לא, היא ממש נעימה ועושה עבודה טובה בטשטושים רכים

      מחק
    3. אולי חפיפה עם שמן זית והרבה מרכך תעזור לה.. (:

      מחק
  4. לאאא אוף היו לי כאלה תקוות לגבי ה776 :( וראיתי מה הגבת לטל, ואני לא מזמינה את הירוקות מאותה סיבה, הירוק הזה פשוט בלתי נסבל בעיניים חחח

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר לנסות להזמין אותה מהליין הצהוב .. והיה לי מצפון על הירוקות , אבל עכיו כשאני יודעת שיש לי שותפה..... אז למי אכפת D:

      מחק
  5. *יושבת בצד עם הירוקות שלי*
    האמת, שבמציאות הצבע יותר רגוע מאשר בתמונות באתר.

    ואני באמת חושבת שכדאי לך לנסות את הסדרה הירוקה...

    השבמחק
  6. אחת מומלצת מתוך שלושה..? אכזבה... תודה על הסקירה- בהחלט אמרת את מה שהיה צריך להאמר

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי בפוסט , אני חושבת שזה בגלל שהשתיים האלה מאותו ליין של שיער טבעי לא נעים במיוחד.. בנות אחרות מהללות סטים משיער סינתטי!

      מחק
  7. נראה טוב, איזה פוסט מושקע, והלוואי שאני הייתי משקיעה ככה במברשות שלי....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה , ומה הכוונה שהלוואי שהיית משקיעה ככה במברשות שלך?

      מחק
  8. תודה על הסקירה, סגרת לי את הפינה הזו:)

    השבמחק