יום רביעי, 23 בינואר 2013

אסתי פסטי - Take 2


פוסט שמוקדש כבר למוצריה של אסתי לאודר כבר היה בבלוג , אחרי שהתנסיתי במסקרה , שפתון וכמובן המייקאפ הקבוע המושלם והאהוב שלי (דאבל וור כמובן ) , הגיע הזמן להמשיך לחקור עוד ועוד. בדרך כלל אני לא נוהרת לפארמים בארץ כדי לרכוש מוצרי איפור , ובטח שלא ממותגיי היוקרה , אך המכירה השנתית של אלקליל ניצחה אותי , והלכתי לראות על מה המהומה. מתוך המכירה יצאתי עם 2 מוצרי איפור בלבד. פלטת צלליות וסומק. שניהם מקולקציות מוגבלות.
Bromze Goddess - קולקצייה מוגבלת קייצית מהעבר , הביאה אליי את פלטת צלליות Island Oasis .



הפלטה מכילה 6 צללית בגוונים די קלאסיים , כסף בהיר , חום ברונזי , שמפניה ורודה , תכלת ( למען השם שיפסיקו לדחוף את הצבע הלא קשור הזה לכל הפלטות בעולם! ) זהב , ושחור עם שימר זהוב. רוב הצלליות מצויידות בפיגמנט די טוב , מלבד הכסופה שפשוט מתפוררת , גירית , ובנוסף בלתי נראית.  לקח לי הרבה זמן להשתמש בפלטה מאז שקניתי אותה , כי כנראה שהגוונים לא מספיק מעניינים או לא מחדשים לי משהו שאין לי באוסף. כמובן שהצמד שאני משתמשת בו ברוב הפעמים הוא הורוד והחום הכהה. עם השחור עדיין לא יצא לי לעבוד , אבל אני די סקרנית כי הוא הגווון הכי מיוחד בפלטה. הייתי מסכמת את הרכישה הזו כהתפתות מיותרת. למי שאין את הגוונים באוסף אולי יש מה לעשות איתה ;-)




הרכישה הבאה הייתה סומק ממהדורה מוגבלת גם הוא , שהיה מאוד מאוד קשה למצוא בין כל ההרים והבלאגן שהיו בחנות בזמן ההוא . אפילו המוכרת הייתה בהלם שמצאתי אותו , והביטה בי במבט קינאה קל.  כשמצאתי אותו מיד ידעתי שנועדנו , והסומק ( 07 - Sunset Coral ) מהקולקציה של מייקל קורס חזר איתי הבייתה. 



מדובר בסומק בגוון קורלי - ורוד , עם נטייה ברורה לורוד. הוא עדין , מתאים לרוב מראות האיפור שאני יוצרת , ופשוט מחמיא. אני מניחה אותו בעזרת מברשת הסומק של ריל טכניק , ומגיעה להסמקה ורדרדה וטבעית. 
הפיגמנט של הסומק לא מפוצץ כמו הסמקים של וואו , אבל לא גרוע. הוא מזכיר לי את הסמקי מאט של מאק .
הגימור של הסומק אם מסתכלים על הפאן הוא קצת שימרי , בפועל הוא מתקבל מאט על הפנים.
הייתי מסכמת את הרכישה הזו כמאוד מוצלחת , הרבה זמן חיפשתי סומק בגוון הזה , ולמרות שמצאתי , אני עדיין מתאפקת לא לרכוש עוד ועוד ועוד סמקים. 





אני מקווה שנהנתן מהפוסט , ואשמח לשמוע , מה אתן רכשתן מהמכירה של אלקליל?

13 תגובות:

  1. אפשר לשאול מה המחירים באלקליל?

    השבמחק
  2. תלוי של מה.. מחירים משתנים בעיקר זולים יותר מהחנויות ועודפים שנשארו , יש להם חנות ברחוב הברזל 10 רמת החייל בתל אביב.. אפשר לקפוץ להתרשם :)

    השבמחק
  3. הסומק הזה פשוט יפה! יש לך מזל שהצלחת למצוא אותו (:
    לא הייתי במכירה ואני קצת מתחרטת על זה, למכירה הבאה אני בהחלט אבוא!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא היה שם כאלה מציאות , ומצאתי אותו ממש ממש במקרה.
      בכל מקרה תבואי מצוידת במגן לפניי , מכורות איפור שמתנפלות זה לא כייף P:

      מחק
  4. שמעתי שיש להם חנות וליד עוד חנות/ מחסן, הם עובדים כל יום ? תמיד יש שם מבצעים ודברים ? גם אחרי המכירה המטורפת שהייתה ?
    לא הספקתי ללכת ואני מאוד מעוניינת ללכת אולי למצוא שם דברים ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. לדעתי הם עובדים כל יום.. המחירים שם מוזלים בקביעות כי זו חנות עודפים..

      מחק
  5. ראיתי את הפלטה הזו ובסוף החלטתי לא לקחת... הייתה פלטה אחרת שממש רציתי אבל הייתה רק אחת והיא נראתה משומשת (בסוף לקחתי אחת של מאק)
    הסומק חמוד וורוד כמו שאני אוהבת... הצבע נראה לי כאחד שמחמיא לך מאוד.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה פלטה של מאק לקחת ? :]
      היו לדעתי רק 2 , והצבעים לא ממש קרצו לי שם :\

      מחק
  6. אני לצערי לא הצלחתי להביא את עצמי לשם. הפלטה היא הגרסא הישנה של הפלטה הנוכחית ? שאפשר להשתמש בה על יבש ועל רטוב ? נראית כמו אותה הגברת בשינוי אדרת. אני התאהבתי כטורקיז ובברונזה. מושלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש הבדל קטן.. גם אני נזכרתי מיד בפלטה החדשה! האמת שהצבעים לא ממש חידשו לי , אם תרצי לרכוש אותה ממני - בשמחה , היא מחפשת בית כרגע :]

      מחק
  7. הסומק של אסתי לאודר כל כך יפה!
    מוזר, כי לא נתקלתי בו אף פעם...
    היכן בדיוק רכשת אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מקולקציה מוגבלת של מייקל קורס לאסתי לאודר.. רכשתי אותו כפי שציינתי בפוסט במכירה השנתית של אלקליל.

      מחק
  8. איך יודעים מתי יש מכירה שכזאת אצלם?

    השבמחק