יום שישי, 4 בינואר 2013

MOTD - Elliptical Winter!

יקירות! אין לכן מושג כמה שהבלוג חסר לי לאחרונה.. כל יום עמוס לי משעה 7 בבוקר ועד לפחות 10 בלילה.. לימודים \ חונכות \ עבודה , והכל ביחד תופס לי את הזמן ולוקח ממני את האנרגיה לכתוב בתקופתיות כמו פעם :( בכל זאת מצאתי את הזמן לכתוב לכן פוסט חדש - אני מקווה שתיהנו , ושאתן עדיין כאן! :)

את האיפור של היום מצאתי על עצמי מס' פעמים השבוע, אולי כי סופסוף הגעתי לאיפור בייניים - מצד אחד הוא לא חום ניטרלי משעמם , ומצד שני לא מלא בצבע ומצריך סופת רעמים כדי שיראה מתאים לעונה ;)
הצלליות שנבחרו למראה הפעם הן ורודה מעושנת - מס' 33 של וואו ( לחצו כאן לסקירה ) שמאוד הזכירה לי את Star Violet של מאק , ועוד צללית מאט סגלגלה - מתוך קיט של ספורה שברשותי. את הצללית של וואו הנחתי על כל גלגל העין , ואת הצללית של ספורה הסגלגלה הנחתי בקפל וטשטשתי היטב עם מברשת 286 של מאק. כדי להשלים את המראה הוספתי תיחום תחתון סגול עם עיפרון של ביוטיקייר.


למעלה וואו 33 , למטה Star Violet של מאק
את העין תחמתי עם איילינר חדש שרכשתי לאחרונה-  Everlast של קרליין , רכשתי אותו כי האייליינר של קטריס מהביקור האחרון שלי בברלין התייבש , וכי הוא היה במבצע של 20 ש"ח , אז שאני אגיד לא?
בפעם הראשונה שהשתמשתי בו , התאכזבתי , התעצבנתי , לקח לי הרבה זמן להניח אותו כדי לקבל דיוק , והייתי צריכה לעבור מס' פעמים על הקו כדי לקבל גוון שחור. אחרי מס' שימושים הבנתי שהוא מצריך ניעור קל לפני כל שימוש , ואז הגוון רווי יותר. המברשת שלו מחודדת וקשיחה , לא משהו שאפשר להגיע איתו לסופר דייקנות בגלל חוסר גמישות ועובי בעייתי. העמידות שלו די טובה , אבל במגע הכי קטנטן עם מים (גם אם בטעות נכנסה לך קצת צללית לעין ואת דומעת לשניה) הוא פשוט נמרח לכל כיוון. סה"כ הייתי מסכמת אותו כאיילינר שבתמורה למחיר המבצע שלו עושה עבודה לא רעה אם כי הוא דורש יד יחסית מיומנת.


לאחר מכן המשכתי עם מסקרה , אתן תשימו לב לריסים המופרעים שלי בתמונות. אני יודעת זה ניראה מזעזע , אבל אתן צריכות לראות את זה כדי להאמין , לא? אז המסקרה שעשיתי בה שימוש הפעם היא המסקרה של Korres שהגיעה כחלק מקיט. מה אני אומר לכן? המברשת ניראת מבטיחה , ועושה עבודה די טובה מבחינת עיגול והארכה , ( ממש לא מצטיינת בתחום העיבוי ) אבל הפורמולה היבשושית פשוט לא מצליחה לעבוד. היא מבלגנת את כל הריסים ולא מאפשרת לסרק אותם בצורה חלקה. יש אפשרות לשני מקרים שקרו כאן: או שהמסקרה בעלת פורמולה גרועה , או שהיא יבשה ( אין לדעת ממתי היא שכבה בסטרוברי והאם היא נפתחה לפני שנשלחה ).




בשפתיים השתמשתי בעוד ליפסטיק מוצלח מבית ביוטיקייר. מה אני אמורה לעשות עם כל הטוב הזה שנופל עליי מהחברה הזו? הליפסטיקים שלהם כל כך זולים (4.5 ש"ח) , ועושים עבודה כלכך טובה! הפעם בחרתי בגוון , שויזואלית לא הייתי מתקרבת אליו לעולם, אבל אחרי סווטצ' פשוט קפצתי עליו. מדובר בגוון 93 , אודם שבת שניראה כמו ליפסטיק חום אך על השפתיים מקבל גוון סגלגל - ורדרד , תלוי בהנחה ובשכבות. השפתון הזה מאוד לחותי , יותר משאר הגוונים שברשותי , וכאמור - מתפקד נפלא כאודם עמיד. הייתי מגדירה אותו כסטיין בצורת ליפסטיק , ממש ככה. הוא דוהה באחידות , והפך לפייבוריט שלי לאחרונה.



 זהו המראה הסופי , חורפי עדין וקצת צבעוני :) כמובן שחזרתי עליו עם מסקרות אחרות , ואז הוא באמת היה מושלם.
סגול הוא בהחלט צבע שמחמיא לרובינו , זאת בתנאי שיודעים להניח אותו נכון ( נזכרת בימים שמבחינתי סגול היה זוג פנסים ) , אם אתן עדין מפחדות להתקרב ,פשוט תנסו! 


מקווה שנהנתן מהפוסט , אשמח לשמוע - באילו גוונים אתן מתאפרות בימים אפרוריים אלו? :]

22 תגובות:

  1. באמת דומות שתי הצלליות, אם כי נראה שלוואו אין את השימר השזיפי כמו במאק. אבל יופי של פיגמנט.
    הלוק הסופי יצא נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. של וואו באמת יותר ורודה , אבל הדימיון בניהם והאיכות הדומה , ולצערי המחיר המאוד שונה...

      מחק
    2. האם השפתון לא מייבש את השפתיים

      מחק
    3. כפי שציינתי , הוא לחותי יותר מהשפתונים הרגילים - כך שהוא לא מייבש :)

      מחק
  2. האיפור נראה נהדר, אני מאוד אוהבת איפור שמשלב סגול!

    השבמחק
  3. גם אני אוהבת את השפתון הזה =) וגם את האודם שבת השני. את כל שאר השפתונים שלהם אני לא אוהבת כי אני מוצאת אותם מייבשים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תלוי.. שמעתי עוד בנות שאצליהן יש יובש בעקבות שימוש בשפתונים של ביוטיקייר , עליי לשמחתי זה לא קורה :)

      מחק
  4. יצא איפור מדהים..,,
    על איזה איילנר רגיל טוב מאוד..,. נמרח טוב ועמיד את ממליצה מחברה שמוכרת בארץ?
    תוד מראש
    לימור

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד אוהבת את של סופטאץ' ( הוא ב30 שקל עכשיו ללקוחות לייפסטייל ) הייתי צמודה אליו 5 שנים ואני חושבת שאני אחזור אליו :)

      מחק
  5. האיפור יצא יפה, באמת נראה מתאים לכל טלטלה במזג האויר.
    הצללית של וואו באמת דומה לשל מאק, אבל סטאר ויולט נראת יותר עמוקה עדיין.
    מקווה שהעומס יעבור בקרוב ויהיה יותר פנאי לבלוג (אבל על מי אני עובדת.. העומס לא נגמר אף פעם)

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור ששל מאק עמוקה ומיוחדת יותר , אבל עדין ההפרש במחיר מכפר על זה ואני מוכנה להפסיד עומק לטובת חיסכון של 80 שקלים :)

      מחק
  6. יצא לך מאוד יפה ! גם אני מאוד אוהבת להשתמש לאחרונה בסגול :)

    השבמחק
  7. איזה יופי של אודם
    האודם באמת בצבע משגע שבכלל לא דומה למראה שלו במיכל...

    השבמחק
  8. עיפרון של ביוטי קר בצבע סגול? ובאמת הצבע של האודם שונה ממה האודם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כן :) התכוונת לזה שאת רוצה את המספר שלו? :]

      מחק
  9. הדוגמנית מהממת והאיפור מקסים, את המסקרה תשליכי לפח או תחזירי אחר כבוד לסטרוברי.
    תאמיני שהשפתונים של ביוטיקר צורבים לי בשפתיים? יש להם גוונים כלכך יפים ובמחיר, פחד להניח עליהן רק מהזול הזה. אבל מיליון מתאפרות לא טועות...

    השבמחק
    תשובות
    1. את כניראה רגישה לאחד המרכיבים. אני לא חושבת שמחיר הוא זה שקובע אם מוצר זול באיכותו. השפתונים של ביוטיקייר לטעמי טובים יותר משל חברות יוקרתיות רבות.

      מחק
  10. האיפור יצא מקסים.
    ואפילו קניתי את ה93 אחרי הסקירה שלך. רק שעליי הוא אדמדם בורדו. מוזר. כנראה העניין בגלל הפיגמנט הטבעי של השפתיים...

    השבמחק
  11. גם לי לקח לי זמן להתמודד עם האיילנר של careline ועד שכבר התרגלתי הוא נשכח באחת המוניות שנסעתי בהם :{

    השבמחק