יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

KORRES - High-Drama Antioxidant Color Collection


את המותג Korres אתן וודאי מכירות ממוצרי השפתיים המוצלחים שלהם שמומלצים אינספור פעמים בכל רחבי הרשת. כאשר ראיתי שישנם מבצעים שווים לקראת החגים בסטרוברי , החלטתי להזמין מתוך מגוון קיטים מוצעים את : High-Drama Antioxidant  שעלה סה"כ 45 ₪ ומכיל : 4 צלליות , מסקרה , עיפרון עיניים וגלוס. אפשר לראות כי העיצוב הכללי של המותג מאוד נקי , טבעי . האריזות של המוצרים בגוון חום כהה , ולבן – מה שמשדר פשוטת וניקיון ( למי שלא ידעה , מוצרי קורס הם טבעיים ) המוצרים שהכי סיקרנו אותי ואליהם כמובן ניגשתי ראשונה היו הצלליות.




כפי שאמרתי קודם , בקיט הגיעו ארבע צלליות , כל אחת במשקל 1.8 גרם ( כמות יפה , לצורך השוואה בצללית של מאק יש 1.5 גרם ) וכל צללית מגיעה באריזה קטנטנה , שנובעת מהמחסור באפליקטור. המקום המיותר שנשאר ריק לא נמצא כאן , מה שחוסך הרבה מקום ומותיר את הצלליות קטנטנות ומינימליסטיות.



Metallic Grey   - היא צללית אפורה , מעט טאופית שמתיימרת להיות מטאלית. אז זהו שלא. מבחינתי הגוון של הצללית מדהים , אבל יש נפילה גדולה מבחינת איכות ופיגמנט. מאוד קשה לאסוף את החומר על המברשת , וגם המעט שנאסף כמעט בלתי ניראה על העפעף.


Golden Browm – היא צללית בגוון חום ברונזה , בעלת גימור מעט מבריק. במקרה הזה הצללית הזו קצת יותר מוצלחת מבחינת פיגמנט , נמרחת ביותר קלות מהצללית הקודמת , אם כי עדיין מה שמתקבל על העפעף הוא לא היכולת המקסימלית של הצללית. העמידות טובה מעל פריימר.


Cypress Green  - היא הצללית המסקרנת ביותר בקיט , מדובר בגוון ירוק רעל מקסים , אך שוב לצערי ולאכזבתי הרבה הפיגמנט כאן בדומה לצללית האפורה גם גרוע , והפיגמנט שמתקבל על העפעף הוא מאוד דליל וניראה כמו שאריות של צללית שנמרחה ביום קייצי לוהט.


Golden – היא צללית שמנת מבריקה , שמיועדת להארות. מתוך מגוון הצלליות היא המבריקה ביותר , אך בדומה לשאר הצלליות – גם כאן הפיגמנט לא עשיר במיוחד , אך מספיק להארות קלות בזוית הפנימית של העין. אני יכולה לסכם את הצלליות כאכזבה , הצללית היחידה שאפשר להשתמש בה היא חומה , וכאמור מהגוון הזה יש לי לא מעט צלליות.



המוצר הבא שמשנה מעט את האוירה הוא ליפגלוס קרמי , בגוון וריח משגעים! כידוע אני לא חובבת גלוסים , משהו במרקם ובדביקות לא עושה לי את זה , אבל הפעם נפלתי שבי אחריו, כנראה ששפתיים הם בכל זאת תחום ההתמחות של החברה. השפתון שהגיע עם הקיט הוא גוון 27 – Plum , ורוד דובדבני די כהה. מדובר בגלוס סופר קרמי , סופר פיגמנטי , לא דביק ועם ריח של דובדבנים מתוקים. לגמרי מוצר מוצלח שהיה שווה את כל המחיר של הקיט.





מוצר נוסף  לא פחות מוצלח הוא עיפרון העיניים השחור והקלאסי שמגיע עם הקיט. מדובר בעיפרון בגוון שחור ( שחור משחור בשפת העם ) שנמרח בקלות , עמיד (לפחות עכשיו בתקופת החורף ) ומטשטש נפלא. הוא הזכיר לי בפורמולה שלו את העפרונות של פופה , מה שאומר שמדובר במוצר מוצלח.






המוצר האחרון שאותו עוד לא ניסית היא המסקרה  , מכיוון שאני בחריגה מההבטחה שלי לעצמי שיש לי רק מסקרה אחת פתוחה  ( וכדי להיות ריאליים – יש לי 5 פתוחות ) החלטתי לא לפתוח אותה בנתיים ולהתאפק עד שלפחות עוד מסקרה תיגמר. סקירה תגיע בהמשך.



אז זהו זה , לסיכום אני יכולה לומר שהאכזבה של הצלליות לא הייתה מאוד כבדה כי מחיר הקיט היה זול , והגלוס והעיפרון ( ואולי המסקרה ) כיסו מבחנתי את השווי. מה אתן רכשתם במבצעים האחרונים לכבוד החגים? שתפו אותי!

10 תגובות:

  1. מהמם! בדיוק ביצעתי החלפה עם מישהי על המסקרה והגלוס - ולפי הסקירה שלך הגלוס היה ממש משתלם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :) ספרי לי איך הייתה המסקרה ;-)

      מחק
  2. מתחום הטיפוח קניתי מחזק ציפורניים של תפוח ב-30 שקל במקום ב-60, 3 לקים של ג'ייד ב-15 שקל כל אחד במקום 50, לק של קרליין גם הוא ב-15 במקום ב-35 ואת הקונסילר המאיר של מייבלין ב-40 שקל במקום ב-80(1+1 עם אמא שלי :) ).
    מתחום הבגדים קניתי 2 סריגים וקרדיגן כל אחד במאה במקום במאה חמישים
    ועשיתי מנוי למגזין ב-32 שקל לחודש למשך שנה במקום ב-45
    בקיצור תפסתי אחלה דילים :D
    ואני הכי מחכה למבצעים של סוף שנה. בטוחה שגם את :P

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כייף לך כמה התחדשויות שוות!! אני לא יודעת עוד אם אני מחכה למבצעי סוף שנה , קניתי יותר מידי לאחרונה ואני שוקלת לפתוח בעוצר :)

      מחק
    2. אני גם חושבת שקניתי יותר מידי לאחרונה ואני יקנה משהו רק אם הוא יהיה ממש שווה או שאני ממש ארצה אותו.
      וחוץ מזה אפשר להגיד שכל אלה היו קניות ליומולדת שלי :) כי היה לי ב-6 לנובמבר ובתקופה הקרובה לו לא היו לי את ההמצאים לבזבז. אז החלטתי לחכות טיפה ולהתקרב יותר לסוף שנה כדי לתפוס את המבצעים הכי שווים :)
      וכל הקניות האלה התפרסו למשך שלושה שבועות בערך ולא בפעם אחת :)
      תסכימי איתי שהכי כיף ללכת מספר פעמים לקניות לחזור כל פעם אם מבצעים שווים אחרים D:

      מחק
  3. אני מאוהבת בקורס, לא ניסיתי כמעט אף אחת מהצלליות שאת קנית אבל ממש נשבר לי הלב לשמוע שהן לא משו...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מניחה שהתאהבת במוצרי השפתיים .. בכל מקרה לכל חברה יש את הדברים הפחות טובים שלה :)

      מחק
  4. אוף כתבתי תגובה ממש ארוכה והכל נמחק!
    ממש אהבתי את הצבע של השפתון, נכנס לווישליסט לגמרי!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נורא אני גם מאוד מעריכה תגובה קצרה :)
      שמחה שאהבת! יש עכשיו שוב מבצעים בסטרוברי - ויש אותו בכמה גוונים בסט שאני לא טועה עולה 38 שח!

      מחק
  5. הממ! עשית לי חשק לגלוס! בקרוב אצלי? (;

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il
    (אשמח אם תעקבי אחרי )

    השבמחק