יום שבת, 10 בנובמבר 2012

אז מה חדש?


היי בנות :) תרשו לי לפתוח את הפוסט עם הידיעה שבפוסט הבא תערך הגרלה לכבוד 50,000 כניסות לבלוג! את המתנה שאתן לאחת מכן אני עוד צריכה לקבל בדואר (הוזמנה היישר מ- IHERB ) , כך שאם אתן לא מנויות לבלוג - כדאי לכן לעשות זאת עכשיו , כי ההגרלה היא כמובן רק למנויות המקסימות שלי.

כפי ששמתן לב יוצא לי לעדכן פחות , אחותי מתחתנת בעוד שבוע וחצי , הלימודים העבודה החונכות והכל ביחד לא נותנים לי שניה לנשום  , אבל אני עדין מתעקשת להמשיך ולעדכן אתכן :)







אז כפי שכבר בטח שמעתן , INGLOT פתחו סניף נוסף , והפעם בדיזינגוף סנטר בתל אביב. מכיוון שש גם מקום העבודה שלי נמצא , ניצלתי את העובדה והלכתי לשוטט לי שם. לפי שהגעתי לחנות כמובן שעברתי במאק ( שנמצאת באותו מקום רק קומה מתחת ) ושוב הסווצ'תי את - Expensive Pink עליה שמתי עין לא מזמן. החלטתי שאני הולכת לאינגלוט כדי לחפש דיופ , ונחשו מה? גם מצאתי! 
המוכרות בחנות היו נחמדות , אם כי קצת לוחצות להרכבת פלטה או הוספת מוצרים נוספים ( אבל מה לעשות , בשביל זה הן שם! ) אבל לא נכנעתי ללחץ והסתפקתי בצללית שדומה מספיק ל  - Expensive Pink.
הצללית שנבחרה היא צללית מס' 407  , המגיעה בכמות מכובדת 2.7 גרם (כמעט פי 2 מצללית של מאק 1.5 גרם ) 407 היא כתומה עם ברק ורוד , נמרחת כמו חמאה ויפייפיה אמיתית. מחירה 40 ש"ח , והיא מגיעה בפאן , היישר להרכבה בפלטה של אינגלוט ( או אם חשקה נפשכן רק בצללית אחת , דפטו אותה לפלטה משלכן ) כשהגעתי הבייתה חיפשתי השוואות בין 407 ל - Expensive Pink ואכן מצאתי ש-407 היא אלטרנטיבה מצויינת במחיר זול יותר. את מבחן העמידות היא עברה בהצלחה יתרה , ואני מאוד מרוצה!



בהמשך לדיבורים על מקום לצלליות של אינגלוט , אני רוצה להציג בפניכן את האופציה הזולה שאני משתמשת בה. מדובר בפלטה מלבנית , שחורה וסטנדרטית , ובה מקום ל15 צלליות בגודל הצלליות של מאק או אם תבחרו להוציא את החציצה , תוכלו להשתמש במקום רחב יותר. הפלטה עולה דולרים בודדים באיביי , והיא שימושית בידיוק כמו פלטה ריקה של מאק , שעולה הרבה יותר מבלי שום הצדקה למחיר. כדי להגיע למוכר ממנו הזמנתי ליחצו כאן.


בביקור האחרון שלי בסופר פארם , התחדשתי לי בשלושה מוצרים:



אחרי ניסיון לא כל כך נחמד עם לק תכול של לייף (מכיוון שהשאיר לי סטיין על אחת האצבעות ) החלטתי לתת צ'אנס נוסף לחברה  , ולנסות לקים נוספים , הפעם בגימורים שונים.
למשימה נבחרו לק מס' 321 ירוק רעל בגימור פנינתי , עם שימר מאוד דק ועדין , ירוק גם הוא , מדהים ביופיו אם כי פחות הפיל אותי בעמידותו הממוצעת מינוס , וגם הטריח אותי במריחת שכבות עד שהגעתי לגימור אטום.
לק נוסף שנבחר הוא לק מס' 268 , שחור-אפור מלא בגליטרים כסופים! העמידות בהתאם ללקים גליטרים  מעולה , הלק החזיק 4 ימים כמעט בלי צ'יפים בכלל. בניגוד ללק הקודם , כאן שכבה אחת מספיקה בהחלט , אך שכבה שניה מוסיפה ליופיו.




מוצר נוסף ואחרון שהצטרף לסלסלה הוא שמפו יבש , Batiste - Dry Shampoo , כמי שחיה על שיער מוחלק , אחרי יומיים הוא כבר ממש לא ניראה במיטבו , והשומניות הטבעית שהוא מפריש ממש לא ניראת טוב. השמפו היבש בהחלט עוזר למראה להראות נקי יותר , אם כי יש לעבוד בזהירות ולנער היטב את המיכל לפני השימוש , אם לא תעשו זאת תקבלו שיער לבן ;-) לסיכום - פיתרון טוב למצבי חירום. הגודל הקומפקטי מצויין גם הוא לנשיאה בתיק. במחיר מבצע תוכלו למצוא את השמפו ב- 20 ש"ח , או במחיר מלא של 25 ש"ח.



מוצר אחרון שנרכש בטיול האחרון שלי בברלין הוא מסקרה של KIKO - 30 Days Extension , המסקרה , כפי שאפשר להבין משמה , מתיימרת להיות מסקרה יומיוימית שתפקידה להאריך את הריסים הטבעיים תוך 30 יום. לא ריסים ולא דובים , אם הייתי צריכה להשתמש 30 ימים במסקרה הזו הייתה מתפחלצת. היא מפרידה מעט , אבל מעבר לזה לא עושה דבר. חשבתי על כך שישנה אפשרות שהיא צריכה להיות בסיס למסקרה , אבל אז מדוע היא שחורה ולא שקופה? ניסיתי להבין זאת מהכתוב על האריזה , אך לא מצויין שום דבר. בקיצור - לפח.


עד כאן הפוסט ,  אני מזכירה לכן שוב שכדאי להרשם כמנויים בבלוג לקראת ההגרלה הקרבה , אני מקווה שנהנתן מהפוסט ואשמח לשמוע במה אתן התחדשתן לאחרונה? 

10 תגובות:

  1. תתחדשי!!

    את ההתחדשויות שלי אפשר לראות בערוץ שלי... :-P וטוב שלא אמרתי שהגזמתי....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ואף פעם אין מוגזם בקניות ;-)

      מחק
    2. תתחדשי על הגודס, גם לי יש את הצללית של אינגלוט ואכן צודקת ממש דומה לצללית של מאק וכמובן יותר זולה..
      בקיצור אינגלוט זאת חנות ממתקים..:)

      מחק
    3. ממש חנות ממתקים , רק שבמקום להשמין היא מרזה את הארנק ;-)

      מחק
  2. היי,איפה מצאת את השמפו היבש של בטסי?

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. נראה קניות ממש מכוונות וכיפיות.
    אינגלוט אינגלוט... גם אני צריכה ללכת להציץ...
    נראה לי שאקפוץ לסופר פארם לקנות את הלק הגליטרי שנראה מושלם ואת השמפו היבש, כי חאלס צריך לנסות כבר.
    אבל מה שבאמת ריגש אותי בפוסט- הפלטה!! אפשר להוציא את החוצצים בקלות? היא מגנטית? ספרי עליה עוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר לפרק אותה בשניות , והיא לא מגנטית , קיימות גם מגנטיות אבל זה מייקר את העניין, אני פשוט מדביקה :)

      מחק
  5. אז בקיצור את ממליצה על הלק המטאלי הכסוף או לא?

    השבמחק