יום ראשון, 6 במאי 2012

Chanel Blush - Home Made.


האני מודה בזה. אני מכורה לשאנל , החל מהתיקים והתכשיטים ועד האיפור והבישום. מכורה רצינית , שהתקציב המוגבל שלה לא מאפשר לה לרכוש אף לו פריט אחד רציני. אז מה עושה מכורת איפור אמיתית כאשר חשקה נפשה בסומק של שאנל , שעולה 400 שקלים? מכינה אחד כזה בעצמה! איך?אני ידועה כמישהי שאוגרת הרבה זבל. כשדיפטתי בעבר צללית של שאנל החלטתי שאשמור את האריזה , מזכרת ממוצר איפור הבודד שיש לי מהחברה. אחרי שהחשק לסומק גבר וגבר , החלטתי שאשתמש באריזת הצללית הישנה לדיפוט סומק שנמצא באריזה לא כל כך מפתה בלשון העם . ניתן להשתמש בכל אריזה ישנה של מוצר איפור ששוכב לכן בארון ללא שימוש , של כל חברה שליבכן חפץ בה! אז ככה זה ניראה:


וככה עושים את זה:

ראשית - בוחרים את האריזה בה נשתמש , אני כמובן - בחרתי בשאנל.


מרוקנים אותה מהתוכן הקודם והישן שלה


מנקים היטב:


בוחרים את הסומק \ הצללית שרוצים להעביר אל האריזה 
אני בחרתי בסומק הימני למטה


מפוררים את התוכן של הסומק אל תוך הכלי


מפוררים היטב את כל החומר שלא יווצרו שום גושים ושיהיה במרקם אבקתי לגמריי


לוקחים אלכוהול רפואי בריכוז גבוה - 95%


שופכים כמות קטנה שתכסה את כל שטח החומר , כמה טיפות מספיקות.


דוחסים באמצעות טישו או מפית נייר כלשהי , רצוי בלי מרקם אלא אם כן בחרתן כמוני ממש להרגיש שקניתן סומק חדש
אני בחרתי להשתמש במגבת נייר של המטבח שסופגת שמן , כדי ליצור את אפקט הנקודות


מרימים את הנייר ומנקים את השאריות מסביב


טאדאם!!



תגידו שזה לא יותר מפתה להשתמש בו יום יום.. עד כאן הפוסט , מקווה שנהנתן :)

11 תגובות:

  1. יצא לך ממש יפה!

    השבמחק
  2. את אגירת האריזות אני מכירה היטב...קשה לי להיפרד רק מאריזותהאיפור שלי, דברים אחרים ממש לא אוגרת.

    שאפו על הרעיון והיוזמה, מהמם!

    לא ידעתי שזה קל כלכך (עדיין לא רואה את עצמי עושה את זה..., זוכרת עצלנית ואוהבת קיצורי דרך)

    שבוע נפלא!

    השבמחק
  3. ואו, כל הכבוד. באמת פטנט מעולה. אני בהחלט אשמור אריזות מעכשיו. יהיה להם שימוש :) תודה

    יעלי
    בלוגי, פוסט בנושא עפרונות עניים :http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post_04.html

    השבמחק
  4. כל הכבוד הבאת לנו רעיון מדהים כמה יצירתי כמה שימושי וגם חסכוני כל הכבוד

    השבמחק
  5. מגניב !!
    כך אפשר להנות ממוצרי איפור יקרים פעמיים :)

    השבמחק
  6. וואי תודה רבה על הפוסט! ממש עוררת בי חשק :)

    השבמחק
  7. הי, עקבתי אחר ההוראות בעקבות סומק שהתנפץ :(, התוצאה יצאה לי מעט מאכזבת - התחלה הכל ניראה טוב ויפי, חשבתי שהצלתי אותו, אבל כשניסיתי להשתמש גיליתי שהוא מאוד מתפורר... כאשני מעבירה מברשת כל (ממש כל - פלטה, ידיים, משטח, רצפה..) הסביבה מתמלאת באבקה, וגם יש ה-מון חומר על המברשת... יש לך מושג אולי מה עשיתי לא נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. א. זה יכול להיות הסומק עצמו , יש לא מעט מוצרים שמתפוררים בזמן השימוש.
      ב. יכול להיות שלא שמת מספיק אלכוהול או לא דחסת מספיק חזק.

      מקווה שעזרתי :)

      מחק