יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

Physicians Formula - Nude Palette Review!

Physicians Formula היא חברה שכבשה את ליבי לאחרונה.
 הסיבה מאוד ברורה ופשוטה , האריזות והמוצרים כל כך יפים ומתוקים ( רק תסתכלו על הסומק שהוגרל פה לאחרונה ) , והמחירים בניגוד לחברות כמו דה באלם אורבן דיקיי וטו פייסד - עממים למדי. המוצר הראשון שאחווה עליו את דעתי תיהיה פלטה ניטרלית  , יפייפיה , שמתיימרת להיות חלופה זולה יותר לפלטת הנייקד של אורבן דיקיי



 Nude מגיעה באריזת תחרה שובבה וקטנטנה , ומכילה 9 רצועות של צלליות וליינרים , בגוונים טבעיים ובגימור שימרי ,  שיחד תכולתם היא 7.5 גרם ( לצורך השוואה , צללית יחידה של מאק היא 1.5 גרם ) , ומברשת זויתית (שלא נעשה בה כמובן שימוש ) כפי שאפשר לראות , הצלליות אינן מופרדות אחת מהשניה - מה שיכול לגרום להרבה עצבים כשמנסים להשתמש בגוון בהיר ואליו מצטרף גוון כהה. 

אחרי שדסקסנו מעט על האריזה , אפשר להגיע לתכולה. כפי שאפשר לראות , מרבית הגוונים בפלטה הם מאוד בהירים , ובסווטצ'ים תוכלו לראות שהם אפילו די דומים. מתוך 9 גוונים , רק 3 מתוכן כהים , וגם הם מתקבלים בינוניים כשמניחים אותם על העין. 

כשעשיתי סווטצ'ים לראשונה , נרשמה התלהבות והפיגמנט היה ניראה די טוב , אממה , כשהגיע הרגע להשתמש בצלליות , החומר שנאסף על המברשת היה כל כך מזערי , עד שפרשתי להנחה עם האצבעות  , שגם היא לא הניבה תוצאות מרשימות למדי  - אפילו מעל פריימר. מה שהיה אפשר לראות על העפעף הוא בעיקר שימר לא מחמיא במיוחד. כאשר נעשית הנחה מעל בסיס כהה \ עם צבע , הפיגמנט משתפר , אבל עדין לא מניב תוצאות מספקות עבורי.


 הגוונים בפלטה מחולקים לשלשיות , כאשר כל שלישיה מיועדת ליצירת מראה עיניים שונה:

Natural - שלישיה בגוונים מאוד בהירים , ליצירת מראה עיניים כמעט בלתי ניראה.
Playful - שלישיה ליצירת מראה עליז  , מכילה גוון ורדרד , גוון טאופי וגוון חום כהה יותר.
Dramatic - השלישיה הסבירה ביותר , ליצירת מראה ''דרמטי'' , מכילה גוון ורדרד סגלגל , חום כהה ושחור.


כדי שתוכלו לראות עד כמה הפלטה קטנה - הינה לכן השוואה מול מכשיר האייפון שלי :) 
אחד הדברים החיוביים בגודל הוא שהיא בקלות יכולה להיזרק לכל תיק .


לסיכום , פלטה נחמדה שלדעתי תתאים בעיקר לבהירות מאוד שביננו ( מכיוון שכל הגוונים די סופר בהירים ) ולא למחפשות מראה מאט. כפי שציינתי , הפיגמנט שמתקבל עם מברשת לא מאוד מרשים, אבל אם יש לכן את הסבלנות והזמן , אפשר להגיע איתו לתוצאות סבירות. לדעתי יש תחלופות טובות הרבה יותר לפלטות טבעיות , אם כי באריזות משעממות יותר , אך במחירים דומים.

את  הפלטה תוכלו לרכוש ב - Iherb תמורת 10.51$  ואל תשכחו שאם זו קניה ראשונה שלכן תוכלו להשתמש בקוד JUP780 כדי לקבל 5$ הנחה. 

מקווה שנהנתן מהפוסט , ואשמח לשמוע מכן - אילו מוצרים של החברה יש לכן? :)

יום שישי, 23 בנובמבר 2012

And The Winner Is..



גל!

ברכות על הזכיה , ותודה לכולן על ההשתתפות!
אני מקווה שההגרלה הבאה תגיע לפני 100K כניסות ;)

פוסט חדש יגיע ממש בקרוב , שבת שלום ומבורכת לכולן :)




יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

Between Autumn And Winter!


קודם כל אני רוצה לומר לכל תושבי הדרום שליבי איתכם, אני מקווה שימים רגועים יותר יעברו עליכם , ושהכל יעבור בשלום ללא נפגעים. אני גרה בתל אביב וגם לכאן הם הגיעו , אני באמת מבינה באחוזים מועטים מה עובר עליכם , ואני מצדיעה לכם! אני מפרסמת את הפוסט כדי שבכל זאת ניצא קצת מהאוירה הכבדה או לפחות ננסה.

זהו זה , החורף האמיתי כבר כאן , בערך. יש כבר גשם והרבה יותר קר בחוץ , אבל עדיין האוירה היא של תקופת ביניים.
כדי ליצור את המראה של היום לקחתי השראה בעיקר מתמונות שצילמתי בברלין , של השלכת הכתומה-אדומה המדהימה , מה שאי אפשר לראות בארץ. 

אז האיפור של היום שם דגש בעיקר על העיניים , אבל גם מעט על השפתיים. השימוש העיקרי שלי היה בשתי צלליות שרכשתי לאחרונה , והן צללית 407 של אינגלוט , וצללית Star Violet של מאק.


התחלתי מהנחה של צללית 407 על כל העפעף , כפי שתוכלו לראות בתמונות היא מאוד מיוחדת , והיא זהובה-ורודה-כתומה , ככה שמכל זוית היא ניראת אחרת , ולא כצללית בודדה בגוון אחד. המרקם והרכות שלה נפלאים , ותוכלו להתרשם ממנה גם בפוסט הזה.
לאחר מכן הנחתי את Star Violet , צללית אדמדמה ברונזית ומעט סגלגלה בקפל , וטשטשתי היטב. על הצללית הזו תוכלו לקרוא כאן.
לא סתם הצלליות שבחרתי הן דו כרומיות , זה בידיוק מה שהפך את כל המראה למעניין יותר.
קינחתי באיילינר  , מסקרה , והופ! פשוט מהיר קליל ומיוחד.



בשפתיים השתמשתי בשפתון אהוב וישן , מס' 24 של ביוטיקייר , ושוב העמידות , הגוון (כשהוא בטפיחות) היפייפה , והמחיר (4.5 ש"ח ) , גורמים לי לרצות לרוץ שוב לביוטיקייר ולהתחדש בעוד כמה גוונים.


העמידות של הצלליות האלה מצוינת , לא זזו לשום מקום עד שהחלטתי להסיר אותן.
אני חושבת שמתחיל רומן בייני לבין הצלליות במרקם PEARL של אינגלוט (40 ש"ח) , הן נותנות תמורה מאוד יפה למחירן , והן בחלט תחליף ראוי לצלליות של מאק (89 ש"ח או 70 ש"ח לצללית בפאן ).

במידה ועוד לא נרשמתן להגרלה - זה הזמן להצטרף!


יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

הגרלת 50,000 !

היי בנות! אז כפי שהבטחתי לכן בפוסט הקודם , הגיע הרגע להגרלה. הבלוג חוגג 50,000 כניסות במהלך עשרת החודשים האחרונים ( אם כי התחלתי לכתוב קודם לכן , אבל ההשקעה האמיתית התחילה מפברואר השנה ) וזה הזמן להחזיר לכן יקירותיי , על הזמן שאתן מקדישות לקרוא , על התגובות , על הלייקים והמחמאות , וכל הדברים הקטנים שגורמים לי להמשיך ולכתוב לכן. קדימה להגרלה!

אחת מכן תקבל את הערכה הבאה , שהוזמנה ע"י  חשיבה לא מעטה מ-IHERB. רובינו מאוד אוהבות איפור , ויש לנו לא מעט ממנו , אבל מה עם כלים נכונים לעבודה? בידיוק בשביל זה אני מגרילה את החבילה הזו , שמכילה:


 Real Techniques - Eye Brush Set

סט מברשות עיניים כחלק מסדרת המברשות של סמנתה צ'פמן ( חצי מהאחיות פיקסיוו ) , המכיל 5 מברשות ונרתיק המשמש גם כמעמד למברשות. על המברשות תוכלו לקרוא אצל טל בבלוג.

Ecotools Kabuki Set - Limited Edition
מהדורה מוגבלת של סט מברשות קבוקי מקסים , מבית אקוטולס.
מכיל ארבע מברשות פנים שימושיות וידידותיות לסביבה.



Happy Boosrer Blush - Physicians Formula 
הסומק המהולל של החברה , מוצר יפייפיה ומתוק במיוחד!
איך אפשר להגיד לו לא?


H&M - Body Butter
סתם כי חורף עכשיו ;-)



אז איך משתתפים?

* עליכן להיות מנויות בבלוג , אם אתן עדיין לא - תוכלו לעשות זאת בעמודה שבצד שמאל.
*עליכן לענות בתגובה לפוסט - מה עוד הייתן רוצות לראות בבלוג?
נא להוסיף בתגובה כתובת מייל ליצירת קשר במידה ותזכו :)

רוצות להגדיל את הסיכוי לזכיה? 
שתפו את ההגרלה בעמוד הפייסבוק שלכן! (במידה ושיתפתן - ציינו זאת בתגובה )

ההגרלה מיועדת לתושבי ישראל בלבד.

אתן מוזמנות לעקוב אחרי ההגרלה  גם בפייסבוק!

בהצלחה לכולן!

ההגרלה תסתיים בתאריך 21.11.12

יום שבת, 10 בנובמבר 2012

אז מה חדש?


היי בנות :) תרשו לי לפתוח את הפוסט עם הידיעה שבפוסט הבא תערך הגרלה לכבוד 50,000 כניסות לבלוג! את המתנה שאתן לאחת מכן אני עוד צריכה לקבל בדואר (הוזמנה היישר מ- IHERB ) , כך שאם אתן לא מנויות לבלוג - כדאי לכן לעשות זאת עכשיו , כי ההגרלה היא כמובן רק למנויות המקסימות שלי.

כפי ששמתן לב יוצא לי לעדכן פחות , אחותי מתחתנת בעוד שבוע וחצי , הלימודים העבודה החונכות והכל ביחד לא נותנים לי שניה לנשום  , אבל אני עדין מתעקשת להמשיך ולעדכן אתכן :)







אז כפי שכבר בטח שמעתן , INGLOT פתחו סניף נוסף , והפעם בדיזינגוף סנטר בתל אביב. מכיוון שש גם מקום העבודה שלי נמצא , ניצלתי את העובדה והלכתי לשוטט לי שם. לפי שהגעתי לחנות כמובן שעברתי במאק ( שנמצאת באותו מקום רק קומה מתחת ) ושוב הסווצ'תי את - Expensive Pink עליה שמתי עין לא מזמן. החלטתי שאני הולכת לאינגלוט כדי לחפש דיופ , ונחשו מה? גם מצאתי! 
המוכרות בחנות היו נחמדות , אם כי קצת לוחצות להרכבת פלטה או הוספת מוצרים נוספים ( אבל מה לעשות , בשביל זה הן שם! ) אבל לא נכנעתי ללחץ והסתפקתי בצללית שדומה מספיק ל  - Expensive Pink.
הצללית שנבחרה היא צללית מס' 407  , המגיעה בכמות מכובדת 2.7 גרם (כמעט פי 2 מצללית של מאק 1.5 גרם ) 407 היא כתומה עם ברק ורוד , נמרחת כמו חמאה ויפייפיה אמיתית. מחירה 40 ש"ח , והיא מגיעה בפאן , היישר להרכבה בפלטה של אינגלוט ( או אם חשקה נפשכן רק בצללית אחת , דפטו אותה לפלטה משלכן ) כשהגעתי הבייתה חיפשתי השוואות בין 407 ל - Expensive Pink ואכן מצאתי ש-407 היא אלטרנטיבה מצויינת במחיר זול יותר. את מבחן העמידות היא עברה בהצלחה יתרה , ואני מאוד מרוצה!



בהמשך לדיבורים על מקום לצלליות של אינגלוט , אני רוצה להציג בפניכן את האופציה הזולה שאני משתמשת בה. מדובר בפלטה מלבנית , שחורה וסטנדרטית , ובה מקום ל15 צלליות בגודל הצלליות של מאק או אם תבחרו להוציא את החציצה , תוכלו להשתמש במקום רחב יותר. הפלטה עולה דולרים בודדים באיביי , והיא שימושית בידיוק כמו פלטה ריקה של מאק , שעולה הרבה יותר מבלי שום הצדקה למחיר. כדי להגיע למוכר ממנו הזמנתי ליחצו כאן.


בביקור האחרון שלי בסופר פארם , התחדשתי לי בשלושה מוצרים:



אחרי ניסיון לא כל כך נחמד עם לק תכול של לייף (מכיוון שהשאיר לי סטיין על אחת האצבעות ) החלטתי לתת צ'אנס נוסף לחברה  , ולנסות לקים נוספים , הפעם בגימורים שונים.
למשימה נבחרו לק מס' 321 ירוק רעל בגימור פנינתי , עם שימר מאוד דק ועדין , ירוק גם הוא , מדהים ביופיו אם כי פחות הפיל אותי בעמידותו הממוצעת מינוס , וגם הטריח אותי במריחת שכבות עד שהגעתי לגימור אטום.
לק נוסף שנבחר הוא לק מס' 268 , שחור-אפור מלא בגליטרים כסופים! העמידות בהתאם ללקים גליטרים  מעולה , הלק החזיק 4 ימים כמעט בלי צ'יפים בכלל. בניגוד ללק הקודם , כאן שכבה אחת מספיקה בהחלט , אך שכבה שניה מוסיפה ליופיו.




מוצר נוסף ואחרון שהצטרף לסלסלה הוא שמפו יבש , Batiste - Dry Shampoo , כמי שחיה על שיער מוחלק , אחרי יומיים הוא כבר ממש לא ניראה במיטבו , והשומניות הטבעית שהוא מפריש ממש לא ניראת טוב. השמפו היבש בהחלט עוזר למראה להראות נקי יותר , אם כי יש לעבוד בזהירות ולנער היטב את המיכל לפני השימוש , אם לא תעשו זאת תקבלו שיער לבן ;-) לסיכום - פיתרון טוב למצבי חירום. הגודל הקומפקטי מצויין גם הוא לנשיאה בתיק. במחיר מבצע תוכלו למצוא את השמפו ב- 20 ש"ח , או במחיר מלא של 25 ש"ח.



מוצר אחרון שנרכש בטיול האחרון שלי בברלין הוא מסקרה של KIKO - 30 Days Extension , המסקרה , כפי שאפשר להבין משמה , מתיימרת להיות מסקרה יומיוימית שתפקידה להאריך את הריסים הטבעיים תוך 30 יום. לא ריסים ולא דובים , אם הייתי צריכה להשתמש 30 ימים במסקרה הזו הייתה מתפחלצת. היא מפרידה מעט , אבל מעבר לזה לא עושה דבר. חשבתי על כך שישנה אפשרות שהיא צריכה להיות בסיס למסקרה , אבל אז מדוע היא שחורה ולא שקופה? ניסיתי להבין זאת מהכתוב על האריזה , אך לא מצויין שום דבר. בקיצור - לפח.


עד כאן הפוסט ,  אני מזכירה לכן שוב שכדאי להרשם כמנויים בבלוג לקראת ההגרלה הקרבה , אני מקווה שנהנתן מהפוסט ואשמח לשמוע במה אתן התחדשתן לאחרונה? 

יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

October Favorites!


יקירותיי , אין לכן מושג כמה לחץ יש מסביבי. לימודים , עבודה , חונכות שהתחלתי השבוע כחלק מפרויקט פר"ח  , ועוד כל מיני דאגות פה ושם.. ובכל זאת , אני משתדלת לעדכן כשמתאפשר לי.


אז אוקטובר נגמר , נובמבר כאן עם קרירות אופיינית , וזה הזמן לדבר על המוצרים שעשו לי את זה בחודש האחרון.. שנתחיל ? :]



בגזרת השפתיים מצאתי אבידה! את Lustering  של מאק איבדתי לאחרונה , והוא נמצא באחד מתיקי הקלאץ' שלי. הגוון הורוד המדויק , הקלילות שבמרקם , והגימור הטבעי שבו את ליבי שוב.



מברשת Expeart של Real Techniuques ממשיכה להוכיח את עצמה בכל פעם מחדש. הגימור המושלם שהיא מוציאה מהדאבל וור שלי גורם לי להישאר פעורת פה פעם אחר פעם. 



 את Lashblast של Cover Girl פגשתן בפוסט ההתחדשויות האחרון שלי, ומאז הספקנו להפוך לחברות – אויבות. מה הכוונה? שאני מאוד אוהבת אותה אבל שונאת אותה בו זמנית. המסקרה הזו נפלאה , היא מאריכה מעגלת (בטירוף!) מפרידה מעולה ומעבה בידיוק במידה הנכונה. אז למה אני שונאת אותה אם היא כלכך מושלמת? כי היא רכשתי אותה בגרסת Waterproof  והיא הדבר הכי עמיד וקשה להסרה שניסיתי מעולם. היא פשוט לא זזה גם אם ישנים איתה  , גם אם בוכים איתה , גם אם מתקלחים איתה! על הדרך תאלצו לתלוש מס' ריסים עד שתצליחו להוריד 80% ממנה. ולמרות המלחמות הסרה המתישות , אני משתמשת בה יום יום כי האפקט שלה פשוט מדהים. אני בטוח לא ארכוש שוב את הגירסה הזו , אבל בהחלט ארכוש את הגירסה הרגילה.




על הלחיים שלטה החודש הורדרדות. כזו שניראת כמו הסמקה אמיתית וטבעית. Flamingo של Sleek אמנם ניראה מאוד מאיים , אבל בהנחה נכונה יכול להראות מאוד מחמיא וטבעי.



אחרי שהתעסקנו באיפור הגיע הזמן גם לטיפוח. הניחוח ששלט עליי החודש היה פרשי , נקי אך מעט מתקתק. Chance של Chanelהצטיין במשימה וגרם לי להרגיש מיליון דולר בכל התזה. אולי כי המחיר שלו לא רחוק מזה? ;-)



לריח דאגנו , אבל מה עם קצת לחות? קרם גוף של מיקי ומיני מאוס במהדורה מוגבלת מבית ללין הצליח להשתלב עם צ'אנס מבלי לגנוב את ההצגה. הקרם לא כבד , לא דביק , נספג מהר והריח מרענן ועדין. עזבו אתכן תרוצים , האריזה שווה הכל!



לסיום – הפיתרון שהפך לי את החיים להרבה יותר קלים ופחות מלכלכים. המגבונים להסרת לק של ביוטיקייר אמנם לא מצטיינים , אבל תמורת פחות משלושה שקלים הם בהחלט עושים עבודה טובה. בזכותם נטשתי לגמריי את האציטון , מסירי הלק והצמר גפן. יחי החיים הנוחים!