יום רביעי, 20 ביוני 2012

כמה זה עלה? חינם!


מיחזור. נושא שבשנים האחרונות מאוד נכנס לתודעה של כולנו , ותתפלאו אבל גם בעולם האיפור אפשר למחזר! :)
הכל התחיל לפני כמה שנים ששוטטתי להנאתי ברשת ונתקלתי באתר Allbo , אתר ישראלי שהוא מסיבת החלפות שלמה , אבל וירטואלית! מעלים תמונות של הפריטים שאיננו מעוניינים בהם יותר , מציצים אצל השכנים ומחליפים.
ככל שעבר הזמן והחיבור שלי לאיפור התעמק - כך התרחקתי מהאתר. לאחרונה , לשמחתי (!) הוקמה קבוצת החלפות במיוחד לאיפור בפייסבוק , בקבוצה מבצעים החלפות של מוצרי איפור וטיפוח! רוב הבנות שמשתתפות בקבוצה הגיעו אליה מקבוצת הפייסבוק של פורום איפור בתפוז , ככה שכולנו מגיעות מאותו מקום , מכורות שכמותינו. המוצרים שמוצעים בקבוצה יכולים להיות חדשים לחלוטין , או משומשים בצורה מיזערית - שברוב המקרים ניתן לחטא את המוצר ולהשתמש בו ללא חשש! תוכלו למצוא שם פריטים של מחברות שונות , החל מביוטיקייר ועד למאק.  את החחלפות אפשר לבצע פנים מול פנים בפגישה , או בשליחה בדואר. אז למה זה טוב?

* נפטרים ממוצרי איפור וטיפוח שיושבים ללא שימוש בשידה שלנו ( והם כמובן מפנים מקום לאחרים ).
*מתחדשים במוצרי איפור \ טיפוח שרצינו , אבל לא יכולנו להרשות לעצמינו מפאת מחירם \ כי היינו בעוצר.
*מכירים בנות חדשות ומקסימות עם תחביב משותף לשלנו.
* זה לא נחשב להפרת עוצר קניות!


הרשימה עוד ארוכה , וכך גם השלל שלי מהקבוצה. יש לי צלליות חדשות , סמקים עפרונות וליפסטיקים שכולם הגיעו אליי תמורת מוצרים שלא השתמשתי בהם ולא רציתי בהם יותר! אני חושבת שזהו פיתרון מעולה לבנות שאין ברשותן את היכולת לבצע קניות חדשות מבחינה כספית (ראו ערך עוצר קניות ) , לבנות שרוצות להתנסות במוצר מבלי לרכוש אותו או לבנות שיש להן הכל ולא באמת צריכות משהו , אבל ישמחו להתחדש. לסיום , הינה הצצה למראה איפור שעשיתי באמצעות פלטת הצלליות שהחלפתי עם אחת הבנות:


שיהיה לכולנו קיץ נטול לחות! :)

יום שלישי, 12 ביוני 2012

קיץ ח(ו)ם!

עבר זמן מה מאז שהופיע כאן פוסט עם צבע אחד , בפעם הקודמת זה היה פוסט ורוד , והפעם לכבוד העונה החמה החלטתי לעשות עבורכן פוסט שכולו הצבע הכי פחות אהוב עליי בעולם האופנה אבל מאוד אהוב עליי בעולם האיפור - חום.


איפור עיניים בגווני חום הוא הפיתרון המושלם למי שאוהבת להתאפר , אבל לא אוהבת להראות מאופרת מידי.
 הצבע החום נותן את ההדגשה של תווי הפנים אבל בצורה טבעית הרבה יותר מהגוונים האחרים בהן אנו נוהגות להשתמש בדרך כלל. המקום שבו אני הכי אוהבת להשתמש בצבע חום הוא כמובן על העפעפיים. צלליות בצבע חום יוצרות מראה טבעי קלאסי ונקי עבורי. בחירה באיפור עם צלליות חומות הוא בחירה בטוחה , והסיכוי שהתוצאה לא תיראה טוב כמעט אפסית. בגלל שצלליות חומות מתמזגות היטב עם עור הפנים שלנו , אפשר להניח אותן במהירות מבלי לבזבז זמן על טשטוש רציני ומאמץ למזג את הצללית למראה הרמוני , מה שקורה עם צלליות צבעוניות יותר. מספיק להעביר מברשת טשטוש בקלילות  במקום בו הצללית והעור הטבעי שלנו נפגשים עם גוון כהה יותר מהגוון שהנחנו על העפעף וסיימנו. הינה כמה צלליות חומות  מתוך האוסף:



Smashbox - Bronze : מדובר בצללית האהובה עליי נכון לרגע זה. חומה עם תת גוון חם , יש בה שימר מאוד עדין והיא נמרחת בקלות על העפעף, אני משלבת אותה עם עם כל גוון איפור שמתחשק לי והיא מתאימה לכולם. העמידות שלה נהדרת מעל פריימר והיא משמשת אותי גם כצללית לעפעף וגם כצלית לקפל.
מחירה בארץ הוא 85 שקלים , באיביי תוכלו למצוא אותה ב-11$.

בגזרת מאק - יש לי שלוש צלליות חומות. Wedge, ו- Satin taupe שנסקרו כאן

מימין לשמאל: סאטין טואופ , האוקס , וודג'.
Mac - Haux : מדובר על צללית בגימור מאט והיא הצללית הראשונה יחד עם סאטין טואופ שרכשתי אי פעם ממאק. לדעתי היא קצת בעייתית. יש לה תת גוון סגול - אדום ( והיא חומה לכל דבר - ליד וודג' היא ניראת יותר סגולה) כך שיש  להימנע מהנחה שלה על כל העפעף אחרת נקבלה מראה קצת חולה. מה שנותר הוא להשתמש בה בקפל , וגם אז בזהירות רבה. שמתי לב שהיא פחות עמידה עליי גם מעל פריימר , כנראה שהסיבה היא גימור המאט שבעייתי בצלליות מסוימות. לעומת זאת הפיגמנט שלה מעולה יחסית לצלליות במרקם הנ"ל. היא מיטשטשת בקלות - ואני פוסחת עליה רק בגלל הגוון הבעייתי במקצת. מה שכן - היא נהדרת לאיפורים עדינים בגווני הסגול.
מחיר צללית של מאק בפאן - 69 ש"ח.


No7 - Fawn : צללית ניטרלית כמעט לגמריי , אני אומרת כמעט כי יש בה מעט סגלגלות , אבל כזו שהיא בלתי מורגשת.  אני מניחה אותה לפעמים על כל העפעף כדי לאחד את גוונו , ומוסיפה צללית חומה פשוטה בקפל. היא כמעט בלתי נראת גם בעקבות הגימור שלה - מאט בלי שום שימר. העמידות שלה מעל פריימר טובה , ולעיתים אני משתמשת בה גם לטישטוש על צלליות שכבר הונחו, כך שבמידה והנחתי יותר מידי חומר הצללית עוזרת לי ליצור איזון. כאן ניגמרים הדברים שיש לו לומר עליה , גוון צללית שלא מזיק שתיהיה באוסף. היא עלתה לי עשרה שקלים בבזאר עם עודפי יצור בתמח"ת.

סווטצ'ים :

למטה האוקס למעלה פאוון.
צעד נוסף שנוכל לעשות כדי לקבל מראה עיניים מאופר אך טבעי יותר ,הוא להשתמש בתיחום חום. זאת אומרת שאפשר להשתמש במסקרה חומה במקום מסקרה שחורה ( משהו שאני אישית פחות מתחברת אליו כי אני בעד ריסים מודגשות תמיד ) , או באיילינר חום. כשאני רוצה ליצור תיחום חום , אני משתמשת בעיפרון עיניים ומטשטשת אותו עם מברשת כדי למקסם את האפקט הטבעי. העיפרון שאני הכי אוהבת לעבוד איתו כשאני עושה את המראה הזה הוא עפרון חום של ג'ייד מסדרת Everlasting בגוון Intense Brown הוא רך ונמרח בקלות,  מאוד עמיד ושורד יפה מאוד כאיילינר מטושטש לאורך כל היום. עיפרון נוסף שאני אוהבת לעשות בו שימוש - הוא עיפרון עיניים\שפתיים של איל מקיאג' , הוא הרבה יותר בהיר מהעיפרון של ג'ייד ואני משתמשת בו לתיחום פנימי או לתיחום בקו הריסים. העמידות שלו ממוצעת ואופיינית לעפרונות שמניחים באיזור זה. שימו לב שתת הגוון שלו יותר אדמדם , ולכן צריך להשתמש בו בחוכמה.



ולקינוח - ברונזר! אם קמנו על הצד הפחות איפורי שלנו , והסומק הורוד המתוק לא קורץ לנו , אפשר להשתמש בברונזר כדי לעשות הצללות ולחמם מעט את הפנים , כדי שלא ניראה חיוורות. הברונזר בשימוש קבוע שלי הוא Matte Bromze של מאק. זה הברונזר היחידי שהצלחתי להתחבר אליו והיחיד שממנו קיבלתי תוצאות שהן לא כתומות או כתמיות מידי. הוא מאט לגמריי , בגוון ופיגמנט בינוניים  אך עדיין אני חושבת שלבהירות ממני (מתחת לNC20) יהיה קשה יותר לעבוד איתו. מצאתי כי הוא קל לטשטוש ונוח מאוד לעבודה , צריך כמות מאוד קטנה כדי להגיע לתוצאה הרצויה. 



שפתונים \ לקים בחום לא תמצאו כאן , כי אני אישית לא משתמשת בגוון הזה על השפתיים או הציפורניים..
מקווה שנהנתן ושיהיו לכולנו קיץ נטול לחות ומקקים ! :)

יום שישי, 8 ביוני 2012

Beautiful kitten!



                                        חתלתול. תגידו שזה לא אחד השמות החמודים לתת צללית. 
. כמו שרובכן יודעות , אוסף הצלליות שלי לא קטן , ותמיד אני מנסה לחשוב מה בכל זאת חסר לי בו ( סתם כדי שיהיה לי תרוץ לרכוש עוד משהו דומה ) . הפעם לשם שינוי , נתקלתי בצללית שאני באמת לא יודעת איך הסתדרתי בלעדיה עד היום. מדובר בצללית של סטילה , בגוון שמפניה עם נטיה מאוד קלה לורדרדות. כן אני יודעת שצללית היילייט בהירה היא צללית מאוד בסיסית בכל אוסף צלליות , אבל אף פעם לא באמת הרגשתי בחסרונה אם לא הנחתי אותה בזוית הפנימית של העין.  איכשהו , הצללית הזו הצליחה לגרום לי לשנות את התפיסה שלי לגביי צלליות מאוד בהירות - שכן ברוב המקרים מצאתי שככל שהן בהירות כך הן פחות מחמיאות לי. אז כדי שתדעו על מה אני מדברת - זוהי הצללית:



אז זוהי Kitten -  צללית סופר פיגמנטית ורכה (שחשוב לציין כבר מההתחלה שמרוב שהיא רכה היא מתפוררת מעט במפגש עם המברשת)  בעלת גוון שמפניה ניטרלי ופחות ורדרד ממה שהיא ניראת בפאן , עם הרים של שימר. למרות זאת אני עדין נורא אוהבת אותה. בניסיון הראשון שבו השתמשתי בה , החלטתי להניח אותה לבדה על כל העפעף , להוסיף איילינר ומסקרה וזהו. המראה שהתקבל היה נחמד , אבל לא כל כך התחברתי אליו כי הרגשתי מוצפת בנצנצים , אז זנחתי אותה לשבוע. במקרים שאין לי השראה ליצירת מראה עם צללית שחבל לי ששוכבת במגירת האיפור אני פונה לידידי הטוב יוטיוב , שבו מצאתי המון סרטונים למראות איפור שונים שאפשר ליצור את הצללית הזו. הבנתי (עם הצתה מאוד מאוחרת) שהצללית הזו ניראת במיטבה כאשר היא משולבת על צללית נוספת. אז מה עשיתי? הנחתי אותה על כל העפעף , והוספתי צללית כהה יותר (סאטין טואופ של מאק)  בשליש החיצוני של העפעף ובקפל העין וטשטשתי היטב.  המראה שנוצר היה עדין מאוד , ומאוזן מבחינת ניצנוצים. 

אם אתם חושבים על גוון דומה שאתם כבר מכירים , אתם לא טועים. Kitten של סטילה מאוד דומה לצללית 
Grand Entrance של מאק (שאם אני לא טועה יצאה במדורה מוגבלת) , לצללית Sin של אורבן דיקיי ולצללית שמיועדת לעצם הגבה מפלטת שלישיות The Gilded Age של ווט & ווילד.


בגלל שהמראה שהתקבל היה יחסית ניטרלי , הרשתי לעצמי לצבוע את השפתיים בורוד בהיר מהרגיל , כדי ליצור מראה עדין לביש ויום יומי השתמשתי בשפתון Lustering של מאק , שכפי שאפשר להבין משמו הוא במרקם לאסטר הלחותי. הוא מזכיר לי בגימור קצת את הליפ באטרס של רבלון - אך הוא יותר אטום (וניתן לבניה בשכבות)  ופחות מבריק מהם. הוא לא מייבש את השפתיים וקל להנחה. מומלץ בחום :)

המראה הסופי שהתקבל:


מקווה שאהבתן - נתראה בקרוב :)

יום שלישי, 5 ביוני 2012

קייציות מעודנת.


יש ימים שבא לנו ללבוש את הבגדים הכי צבעוניים , למרוח לק בגוון ניאוני מוזר , או סתם לשים צללית או שפתון בגוון נועז.
מהצד השני - נמצאים הימים שבא לנו להיות ולהרגיש הכי ניטרליות - חולצה שחורה וג'ינס , פרנץ' \ לק ניטרלי , ואיפור מינימלי. אבל - מה עושים אם לא מתחשק להתפרע או להיות שקטות מידי? בוחרים בגוונים עדינים מאוד , אך עדין פחות ניטרלים מהגוונים הטבעיים. בפוסט הזה אציג בפניכן כמה התחדשויות שנתנו לי מענה הולם למראה המעודן שחיפשתי.


המוצר הראשון הוא חלק מקולקציית הקיץ שהוציאו לאחרונה בלוריאל , צללית מסדרת Color Infallible בגוון Magnetic Coral , כבר תקופה שאני שומעת הילולים על הצלליות מהסדרה הזו , אך עדין לא חשתי צורך לרכוש אותן כי לא היה גוון שהפיל אותי או שאין לי באוסף. אחרי שיטוט קצר בקבוצת הפייסבוק של הפורום בתפוז - ראיתי תמונה של הצללית הזו והחלטתי לקפוץ לסופר פארם כדי להסוויץ' אותה. היא הייתה מקסימה , אך הייתי בטוחה שיש לי משהו דומה בבית , להפתעתי שום דבר לא התקרב לגוון ולגימור המיוחדים וחזרתי לפארם על מנת לרכוש אותה. מדובר על צללית שהיא בעצם פגמנט דחוס , בגוון קורלי - כתמתמם ורדרד עם גימור מבריק. היא מאוד פיגמנטית ונוחה לטשטוש , ועמידה מאוד מעל פריימר. הצלליות כרגע במבצע ומחירן עומד על 35 ש"ח ל-3.5 גרם.




המוצר הבא שרכשתי הוא סומק של מייבילין מסדרת Affinitone בגוון Peach. מדובר על סומק גוון חום-אפרסקי בהיר , שעל גוון העור שלי (NC20-NC25 במאק ) הוא כמעט בלתי ניראה , וזה בערך מה שרציתי. לפעמים איפור העיניים או איפור השפתיים מספיק בולט, ותוספת של סומק ורוד מיותרת ויוצרת מראה עשוי מידי , לכן בחרתי בגוון ניטרלי , שמתאים לכל איפור , וגוון שאי אפשר להגזים איתו או להעמיס ממנו יותר מידי. הסומק עם פיגמנט בינוני -נמוך (מה שזכור לי גם מסומק נוסף מהסדרה שהיה לי בעבר , ואני אוהבת את זה ) ומעט שימר שלא כל כך ניראה על הפנים. מצאתי שהצורה שבה הוא ניראה במיטבו היא על תפוחי הלחיים בתוספת ברונזר עדין על עצמות הלחיים. הסומק מגיע עם מברשת קטנה שנמצאה כלא רעה בכלל ושימושית לתיקונים ונסיעות. הסומק מוצע כרגע במחיר מבצע - 29.90 ש"ח ל4.5 גרם.



מצד שני - במידה והחלטתי שכן מתחשק לי סומק עם גוון , אבל שיראה הכי טבעי שיש , אני אבחר בסומק נוסף מבית מייבילין והוא סומק מסדרת Dream Touch . מדובר בסומק המגיע בפורמולה קרמית ובגימור מעט מבריק , שנמרח בקלילות ומתמזג עם העור כך שהתוצאה היא הסמקה קלה שניראת מאוד טבעית , עדינה , אך עדין עם מראה חי. ניתן להניח את הסומק עם האצבעות , אך מצאתי שהכי נוח לי להניח אותו עם מברשת דו פייברית ולטשטש עד שאני מקבלת את הגוון שאני רוצה. בארץ קיים מגוון של 6 גוונים , מתוכם בחרתי את גוון מספר 5 , ורוד בינוני עם מעט שימר שאחרי טשטוש מתקבל מאוד טבעי. העמידות שלו היא די טובה , לקראת סוף היום (8-9 שעות ) הוא מתחיל להראות סימני עייפות. מחירו כרגע עומד על 39.90 ש"ח ל- 7.5 גרם.





 נסיים בשפתיים - כאמור הבחירה הטבעית שלי למראה המדובר יהיו לא אחרים מאשר הליפ באטרס של רבלון שנסקרו בפוסט הזה , אבל באיפור מעודן מתחשק לי משהו פחות מבריק ויותר סולידי מבחינת גוון צבע.
כל שפתון יכול להפוך למעודן יותר אם תניחו ממש נגיעה ממנו במרכז השפה וטטשטשו היטב. למשימה בחרתי את השפתון של ביוטיקייר בגוון 32. מדובר בגוון שבמבט ראשוני ניראה הכלאה בין כתום לורוד מעט ניאוני ומזעזע , וכך גם בסווטצ' וגם במריחה מלאה על השפתיים , אבל כשאני מניחה אותו מטושטש על השפתיים מתקבל גוון קורלי עדין מושלם. כמו שאמרתי - כל שפתון יכול להיראות מאוד מאוד עדין אם יטושטש כמו שצריך. מחיר השפתון הוא 4.5 ש"ח ל- 4.25 גרם.




והמראה הסופי עם המוצרים בפוסט ( השתמשתי בסומק האבקתי ולא בסומק הקרמי ) :



ולקינוח - כדי לקבל מראה ציפורניים עדין אך לא ניטרלי כמו לק שקוף או פרנץ' בחרתי בלק של ג'ייד בגוון Earth Angel 387 , ורוד עתיק עדין עם פורמולה קרמית נהדרת במחיר עוד יותר נהדר - 10 ש"ח (במבצעים) ל- 13 מ"ל.


יום שישי, 1 ביוני 2012

my LIPs but BUTTER!

לא , זו לא שגיאת כתיב בכותרת הפוסט - אלא ניסיון למשחק מילים מתוחכם ;) ועכשיו לענייננו.
 שמתי לב להרגל מוזר שיש לי , אני מוצאת מוצר שפתיים , ועוזבת את כולם בשבילו עד שאני מוצאת אחד אחר. החודש זה היה שפתון של פוקסיה של בורזו'אה , ועכשיו אלו ה- Lip Butter של רבלון. אתמול השפתונים האלה עשו עליה לארץ ( בין 6-12 גוונים , תלוי בסניף ,מתוך כ-20 גוונים שקיימים בליין המלא) - וזה בידיוק הזמן להכין לכן סקירה ,האם כדאי \ לא כדאי לרכוש ? 


אז מי הם ומה הם בכלל? מדובר בשפתונים לחותיים מאוד - סוג של באלם רק משודרג יותר עם צבע, בעלי כיסוי בינוני - נמוך שניתנים לבניה בשכבות. השפתונים מגיעים באריזת פלסטיק שתואמת לגוון השפתון , עם מדבקה בבסיס שעליה כתוב מספר הצבע ושם.הם מאוד לחותיים , עם גימור מבריק אך לא גלוסי מידי וכשמם כן הם - נמרחים כמו חמאה!




הגוונים שיש לי כרגע באוסף הם:

035 Candy Apple - מדובר בגוון אדום חם , נקי , ומאוד נשי , השפתון הזה הוא בעצם האלטרנטיבה היומיומית שלי לשפתון האדום. ניתן להניח אותו בטפיחות למראה יומיומי מקסים - ממש My Lips But Better , ואם מוסיפים עוד כמה שכבות מקבלים כיסוי בינוני - גבוה , עם ברק של גלוס מינוס הדביקות - אני פחות אוהבת את האופציה הזו - כי גלוס אדום זה טו מאצ' בשביל רובינו. הינה סווטצ'ים של השפתון על השפתיים - בטפיחות ובכמה שכבות :



070 Cherry tart - גוון חם גם הוא , קצת מזכיר לי את קנדי אפל , אך הוא יותר ורוד ממנו . גם אותו ניתן להניח בטפיחות לקבל מראה טבעי ויומיומי , או בשכבות ואז מקבלים כיסוי כמעט מלא שניראה ממש כמו גלוס.
העמידות שלו ושל קנדי אפל מאוד טובה יחסית לבאלם , אחרי כשעתיים שלוש הברק נעלם אך הצבע נשאר. אחרי כארבע שעות נישאר כתם צבע על השפתיים שדוהה באחידות. את האוכל הם לא כל כך שרדו , אמנם נשאר מעט צבע בגבולות החיצונים של השפתיים. סווטצ'ים על השפתיים - בטפיחות ובכמה שכבות:



סווטצ'ים בתאורת חוץ:


חיסרון בולט שמצאתי בהם הוא שמאוד קשה לי לדייק איתם בהנחה. הם מגיעים עם ראש שטוח אלכוסוני , ולא מחודדים כמו שפתונים רגילים. בדומה לגלוס הם די מתפזרים בגבולות השפתיים אם לא משתמשים בתוחם , ולמישהי עצלנית כמוני אין סבלנות \זמן להניח תוחם לפניי , כך שאני מוצאת את עצמי ברוב הפעמים משתמשת במברשת שפתיים להנחה , וגם אז זה לא יוצא הכי מדויק ומושלם בעולם - המשמעות היא שאי אפשר לחדש אותו באוטובוס ;)

מחיר - בארץ ניתן למצוא אותם מתומחרים ב110 ש"ח לפני הנחות ומבצעים , כן - יקר להחריד!
לעומת זאת ניתן למצוא אותם באיביי ב5$ ועוד 4$ דמי משלוח , סה"כ 9$ שזה בערך 33 שקלים.

לסיכום - לא סתם יש בעולם היסטריה מטורפת בגלל השפתונים האלה , מאוד עמידים יחסית לבאלם עם צבע , מאוד רכים ונעימים למריחה על השפתיים , ובמחיר ( באיביי כמובן) מאוד משתלם!